[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:04

Je heb heel veel mazzel gehad met die trap.

Ik heb eens een trap gekregen vanwege bollie die aan de kont van iemand anders zijn merrie ging ruiken. Maar dat was echt een k*tplek.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:08

Oeh..! Dat ziet er enorm pijnlijk uit.. Maar het is enorm mooi geworden! Volgens mij zie je er niets van, of wel?

Ik dacht al dat contragalop minimaal M was maar wist het niet zeker meer. Wie weet loopt archy straks wel Z!
Jammer dat je andere paard het niet zo makkelijk doet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:09

Contragalop is inderdaad pas in het M.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:10

Klopt heb heel veel geluk gehad marcella haha

@No_No ja is heel mooi geworden je ziet nog een litteken en aan de zijkant zie je verschil (soort bobbeltje) omdat het botsplinters waren maar ja ik zie dat toch niet :P

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:11

Gelukkig maar dat het zo goed afgelopen is. Je hebt er geen last of ongemak meer van dus?

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:13

Je ziet er zo indd niks van, van die foto! Is wel mijn droom ooit Z halen! Cameron is met alles een raar beesie, die heeft gewoon het nadeel dat er draver in zit, is erg ruim achter en kan weinig hebben haha. Raakt ook snel in de stress

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:25

Nou het is nog wel gevoellig dat zal altijd zo blijven en als er een tik op krijg dan heb ik meteen tranen in me ogen haha kan ik niks aan doen dat is toch nog een soort angst denk ik..

Wie weet marjan maar als hij het nu al zo goed doet komt dat vast goed!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:30

thnx! de overgangen gaan alleen niet lekker, niet nageeflijk met aanspringen en stap draf ook niet... grr.
Dat zou mij ook eng lijken hoor! heb het nu al als ik een tik tegen me neus krijg of een kopstoot dat de tranen mij in de ogen schieten. En dan heb ik er niet eens wat mee gehad. Vond nog een maffe archy!
vroeger ooit met korte maantjes
Afbeelding
Meneer nu... met zijn mede box genoten... Ik ben als de dood voor kippen dus had geen tijd om het halster normaal af te krijgen. :+
Afbeelding

dit is mijn andere draak trouwens. :o

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 09-10-12 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:33

Ja me vriend sloeg me laatst per ongeluk nou hij schrok zich rot (hij weet ervan) maar stierde weg omdat iets warm voelde dus dacht bloedneus maar gelukkig was het niks haha :P

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:35

dan schrik je indd! bah! gelukkig niks, heb je nu wel veel last van bloed neuzen?

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:37

Leuke foto's trouwens en geniaal die kippen haha

Nee totaal niet gelukkig :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:38

Hahaaa, die met die kippen!! Dat hoofd ook +:)+

Die angst om je neus te stoten begrijp ik volkomen!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:39

Die andere draak loopt ook leuk!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:42

Je ben toch niet bang voor een paar kippetjes. Die beestjes zijn banger voor jouw dan andersom. :+

Die andere draak loop ook netjes. :j

Mijn moet je trouwens ook geen klap op mijn neus geven. Dat is namelijk een beetje gevaarlijk voor degene die slaat. :o Ben namelijk heel gevoelig daar en heb ook vroeger een moedervlek daar gehad.

Volgens mij verveel ik me, maar nu al vanaf een maandag ziek thuis en niks aan het doen.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:48

ja ik ben echt schijtends benauwd voor kippen!!! Dit was nog maar een klein deel! er zaten toen 19 in de box... :brr: Mede dankzij mij zijn de hanen nu weg! We hadden een meneer de groot rond lopen (tevens pappa van alle 30 kuikens die rond liepen tot vorige week) die heeft mij aangevallen! echt op zijn grote plat poten komt ie aanrennen, springt omhoog en steekt zo zijn poten met sporen naar voren om mij te pakken! nou ik ben weggerend. Mocht ik niet doen van stal eigenaar, zou hij het weer doen moest ik met bezem achter hem aan gaan. Nou doei! Nu heeft hij paar weken geleden een vriendin van mij gepakt, die blijft staan pakt de douche trekker en gaat op hem af, nou toen was ie helemaal pist! hihi :D en nu is Meneer de groot samen met zijn zonen weg... Ja als die draak zijn dag heeft dan loopt ie goed! :+ nu is ie niet fijn, kantelt met hoofd naar links, draagt staart links en gaat achterwaarts met kont naar links, dus ff fysio en tandarts roggelen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:51

Hhhmm vraag me dan af wat ik verkeerd doe. Ze gaan bij mij altijd hard op de loop tenzij ik brood of kattenbrokjes heb, maar dan nog mag ik ze niet aaien. ^)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:53

Haha! Mijn moeder is ook bang voor kippen! Eigenlijk is ze bang voor alles wat vanzelf beweegt :o

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:55

haha ik snap je punt ik ben ook geen fan van hanen haha maar de kippen gaan nog wel haha

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:59

Nadeel met die bij ons is dat ze gewoon niet bang zijn! en ook altijd met zijn allen zijn hihi. En die hanen die waren echt groot!!!! Je hoorde meneer de groot gewoon aankomen met zijn stamp poten! dat was een Brahma haan, staan wel foto's van die dingen op google. Vind ze zo al eng hihi
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 09-10-12 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:01

Zelfs de haan gaat voor mij op de loop en dat terwijl ik alleen maar wil aaien. ^)

Zelfs de killer kalkoen die op een kinderboerderij in Sliedrecht liep was bang voor mijn (poosje als vrijwilliger gewerkt). Maar die had uiteindelijk ook wel reden om bang te zijn, want ik was namelijk niet bang voor hem. :+

#edit#
Laatst bijgewerkt door Marcella op 09-10-12 21:03, in het totaal 2 keer bewerkt

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:02

noh, das niet leuk! moet je ze toch eens vertellen dat je je ze alleen maar wilt aaien...

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:25

Moderatoropmerking:
Ik heb zojuist de nodige berichten verwijderd betreffende het kopen/verkopen van een (al dan niet zieke) fjord. Tevens heb ik de naam van de betreffende handelaar verwijderd. In de Bokt regels staat dat het niet is toegestaan om een vete/ruzie uit te vechten op Bokt, ook niet als dat te maken heeft met de aan/verkoop van een paard. Bij deze dus een vriendelijk doch dringend verzoek om hier te stoppen met deze discussie.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:01

No_No schreef:
HAhaha! Rosalie, we hadden zin in een ander kapsel :D Mijn vriend vind het ook niks :')
In de wei baggert hij door bagger en water, maar onderweg gaat hij echt niet door plassen!
Ekdal is super braaf! Gisteren nog grote tractoren met grote karren langs hem heen, vandaag het viaduct en een watervalachtig iets, allemaal geen probleem! Beetje rillerig over de brug maar als hij het eenmaal gedaan heeft stapt hij de volgende keer er zo langs.

Ekkie <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 17:50

Afbeelding
Op de witte na die nog van mijn manege tijdperk is allemaal gewonnen door bollie.
3 Oranje van keuringen, 2 rode en 1 paarse van wedstrijden, 1 paarse van de paardenmarkt hier in het dorp en de rest zijn allemaal oranje van westrijden. Of waren die kleuren in ieder geval. En op de foto ontbreekt nog een oranje. :D *\o/*

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 18:41

wat grappig! Ik moet ook nodig mijn prijzen eens opzoeken en een mooi plekje geven.