Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ben namelijk heel gevoelig daar en heb ook vroeger een moedervlek daar gehad.
Mede dankzij mij zijn de hanen nu weg! We hadden een meneer de groot rond lopen (tevens pappa van alle 30 kuikens die rond liepen tot vorige week) die heeft mij aangevallen! echt op zijn grote plat poten komt ie aanrennen, springt omhoog en steekt zo zijn poten met sporen naar voren om mij te pakken! nou ik ben weggerend. Mocht ik niet doen van stal eigenaar, zou hij het weer doen moest ik met bezem achter hem aan gaan. Nou doei! Nu heeft hij paar weken geleden een vriendin van mij gepakt, die blijft staan pakt de douche trekker en gaat op hem af, nou toen was ie helemaal pist! hihi
en nu is Meneer de groot samen met zijn zonen weg... Ja als die draak zijn dag heeft dan loopt ie goed!
nu is ie niet fijn, kantelt met hoofd naar links, draagt staart links en gaat achterwaarts met kont naar links, dus ff fysio en tandarts roggelen.

No_No schreef:HAhaha! Rosalie, we hadden zin in een ander kapselMijn vriend vind het ook niks
![]()
In de wei baggert hij door bagger en water, maar onderweg gaat hij echt niet door plassen!
Ekdal is super braaf! Gisteren nog grote tractoren met grote karren langs hem heen, vandaag het viaduct en een watervalachtig iets, allemaal geen probleem! Beetje rillerig over de brug maar als hij het eenmaal gedaan heeft stapt hij de volgende keer er zo langs.