Liesurt schreef:Nette, wat een super leuke fjordStoere vent hoor!Dankje Ze is alleen wel een merrie..
Nette schreef:Liesurt schreef:Nette, wat een super leuke fjordStoere vent hoor!Dankje Ze is alleen wel een merrie.. Haha sorry!
nette; leuke fotos ik had je topic ook even bekeken zag er leuk uit! Hier kirsten vandaag, dit waren momenten vlak voor de hindernis;
Wat leuk zeg jullie koppies zo samen Kijk mijn stoere hengst netjes ingevlochten En mijn stoere hengst echt stoer met ze wilde manen
Ziet er netjes uit Amber!Hoe krijg jij z'n voorpluk zo mooi strak ingevloten als k vragen mag, als ik dat bij radar doet ziet t er echt niet mooi uit.
Ik vind het juist afschuwelijk gedaan ?Ik doe het invlechten net als staart invlechten. Bovenin beginnen en dan iedere keer weer plukje mee als ik een slag maak.
lil_kim schreef:Wow die eerste foto van Toot, echt stoer!Ja vind je het echt mooi ?Vond het zelf namelijk niet zo haha, los toch stuk stoerder
DNIEZE schreef:m'n mannetje in het roze.die is erg blij met zijn roze pakje het staat wel heel veet hoor
rebati schreef:Wat heeft bilsi een leuk koppie zeg!lekker ondeugend!Haha ^^ ; Dank je , Hy is ook nog jong eh