Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en heb niet echt zin alleen weg te gaan vandaag :p dus zal t pas morgen worden, niet dat Bon dat erg vind ofzo :p die vermaakt zich prima hhaa
ben ook maar een rondje buiten gaan doen ze schrok echt van elk wapperend ding heeft ze normaal nooit last van
laat staan dat er een vuurpijl uit komt
moet beetje rust houden en mag wel paardrijden alleen met langere beugels. Moet 3x per dag ibrufons nemen { het komt aarschijnlijk door het paardrijden} 

ik baal hier van... maarjah wel heen gegaan... en terug weg met de trailer naar huis gegaan
ze zijn erg leuk geworden
simone heeft ook op zwaan even gereden
en me vriend zijn broertje ook even
want baal heel erg van met dit poedersuiker Weer!!!!
Heb net wel even bijgelezen 
En balen van Taco!

Rijden ging laatste tijd super en ineens deze week niet meer. Vandaag was echt erg bokken er vandoor gaan verkeerde kant op gaan echt alles! En ik ben al niet zo'n held
Dus durf niet zo goed meer. Het ligt ook gewoon aan mezelf, ik zit veel te gespannen als ze zo doet dus daan gaat ze het juist doen he
Heb de afgelopen weken meer gereden dan normaal, misschien dat ze daarom in protest gaat ofzo.. weet het echt niet! Kan ook niet longeren omdat longeerring bevroren is.. Beetje balen dus
ik hoop dat ik mijn foto's ook vanavond heb dan kan ik eentje de mooiste laten zien
. Ik heb ook een rijbroek en chaps in die kleur