Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Werd niet boos,
vind het alleen raar. Als beheerder van een site ben je imo toch dagelijks ermee bezig. Duurt wel erg lang zo

cp112 schreef:Ik vind het echt wonderbaarlijk en angstaanjagend dat dit 'mee vindt vallen'. Gevonden wordt.... Saar is zeker 150 kilo te zwaar. En zeker dikker dan de fjord hierboven hoor

? 

Alleen nu belt net een stalgenoot me op die hem uit het land zou halen dat hij erg kreupel loopt volgens haar en dat ie zijn hoofd alleen maar laat zakken...
Meiske heeft er niet zoveel verstand van dus heb net andere stal genoot gebeld die nog op stal is of die zo ff naar Archy wil kijken.

Ben bang dat het toch van de winter deken op word als ik wil blijven rijden.
Marcella schreef:Ben toch maar in de bak gaan rijden en eigenlijk had ik geen zin meer. Heel simpel gereden met een lange teugel, maar in plaats daarvan flink voorwaarts gereden. Hij was van voor naar achteren zeiknat. Dus na het rijden afgespoten. Resultaat uiteindelijk.
Ik vind je lief baas maar geef nu maar dat bakje.![]()
[ Afbeelding ]
Vies varkenje.Ben bang dat het toch van de winter deken op word als ik wil blijven rijden.
Alleen zeg ik pas welke het is als hij hier op de wei staat
Taxi gereserveerd, komt allemaal goed dus