Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NorwayFjord schreef:Haha oh jeetje, stonden ze dan ook ver bij jullie weg of konden jullie wel af en toe langs?Ik ben blij dat ik maar een maandje hoef te wachten nog dan, Olaf staat op 3 uur enkele reis rijden in Duitsland
Maartje7 schreef:Ik meld mij hier ook graag! Sinds gisteren ben ik eigenaar van een knap Fjorden hengstveulen; Udsmor van FjorYou (Brijol x Rudsmo Rune)![]()
[ [url=m/OzWHrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DoeS4G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GLRIXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RpG22O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat foto’s van de keuring van afgelopen september in Voorst.
[ [url=m/K3CD9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ODhZjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pGZcmP.jpg]Afbeelding[/url] ]
theadora99 schreef:Maartje7 schreef:Ik meld mij hier ook graag! Sinds gisteren ben ik eigenaar van een knap Fjorden hengstveulen; Udsmor van FjorYou (Brijol x Rudsmo Rune)![]()
[ [url=m/OzWHrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DoeS4G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GLRIXr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RpG22O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat foto’s van de keuring van afgelopen september in Voorst.
[ [url=m/K3CD9B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ODhZjh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pGZcmP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohh wat leuk! Volgens mij is de afstamming wel andersom (Olein is van Brijol dus dan komt brijol als tweede). Wij hebben Sepp (ook Rune, uit Preben) dus had al regelmatig wat foto’s gezien! Leuk veulen
Maartje7 schreef:Wat ontzettend leuk! Rixx ziet er ook erg mooi uit![]()
Wij gaan Udsie van het weekend is proberen te metenHoe groot zijn Rixx en Sepp?
theadora99 schreef:Maartje7 schreef:Wat ontzettend leuk! Rixx ziet er ook erg mooi uit![]()
Wij gaan Udsie van het weekend is proberen te metenHoe groot zijn Rixx en Sepp?
Sepp is net 29 september gemeten op 144,5 cm en 427,5 kg, maar hij is heel ziek geweest en toen is zijn groei een beetje achter gebleven helaas. Nu komt hij weer lekker aan!
ruitje schreef:Wat leuk al dat leven in dit topic! Leuk ook die grijsjes, wij hebben op stal een rooie, vind ik toch ook tof hoor
Bij ons is Ursin eindelijk geschetst, volgens mij doen ze heel erg hun best bij het stamboek nu, maar als het je eerste veulen is maak je je toch een beetje zorgen als je vanaf april probeert er iemand bij te krijgen
Wat ik wel super leuk vind is dat je een 'stalnaam' kan nemen. Het is nu dus Ursin van de Groene Meer.
Klinkt Fancy-Pancy
Ze is sinds deze week op kamers met Draverveulen Rough 'n Tough. Dat is een hengstje, dus even kijken hoe lang dat goed gaat. Hoeven geen drave-fjordies
[ [url=m/BGmWI0.jpg]Afbeelding[/url] ]