marjan1986 schreef:je hoeft niet zo in de aanval te vliegen! De foto's vind ik onduidelijk. En jah we zeggen toch dat ze te dik is!!! Mag toch zeggen dat ik 't mee vind vallen omdat ik ze nog veel dikker heb gezien. Heb er zelf ook 1 gehad. Fjord paste niet eens door de stal opening. Was 1 en al vet bulten. Was ook nog drachtig en dit heeft haar en 't veulen zeker geen goed gedaan. Dus wil niet zeggen dat die van jou goed op gewicht is! Dat zeker niet! Dat zegt ook niemand hier. Maar laten we 't hier ff gezellig houden. Zou de merrie ook gelijk uit 't land halen als ze daar nog in staat. @marcella. Die singel maten werken anders bij western zeker? 28 is geen 28 cm toch? Hi Hi.
Ik zeg dat ik het beangstigend vind dat mensen dit mee vinden vallen. Dan vraag ik mij hoe dik de paardne zijn die zij dan gezien hebben
denk niet dat ik dat wil weten 
Ze staat wel op gras ja, lees anders het andere topic dat ik plaatste even. Dan kan je zien dat ik haar net 2.5 week heb.
Ze staat op een heeeel schaal stukje, ze stond op flink gras. Je kan niet zomaar een paard van lekker gras naar alleen maar zand zetten en haar laten afvallen. Als het te snel gaat is het heel erg gevaarlijk. Dan gaat het bloed vervetten.
Als ik haar nu zie dan is ze al wel wat afgevallen. Dit komt ook omdat ze nu weer wat moet doen 
Ze is wel lekker voorwaarts
Ondanks dat ze zo vatsig is
heeft ze wel lekker energie
Daar maken we mooi gebruik van.
Ik heb mij 2 dagen geleden al aangemeld bij het fjordenforum maar mn account is nog steeds niet geactiveerd
lekker actief forum blijkbaar