Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:No_No schreef:Heh... Balen zeg.. Dat is ook een beetje mijn angst met verder weg kijken.
Is er niets meer in jouw omgeving? Welke regio zoek je?
t liefst omgeving noord holland...
ik ken eigenlijk ook niet echt handelaren of fokkers hier in de buurt ofzo die fjorden verkopen.
ik denk dat ik zelfs de leeftijd ga verleggen van veulen tot 15 jarige...veulentje is ook goed.
maar ik ga ook op de paardenmarkt ik zuidlaren kijken als daar wat leuks staat gaat die gewoon mee naar huis
Gwenny schreef:Tsja dat was de verkoper van mijn paard ook en ik was ook particulier..... Maar denk dat 9 van de 10 particulier kopen..... en dat 9 van de 10 particulieren hun paard ook laten keuren.....Het paard is niet gekeurd omdat het niet hoeft omdat ik particulier ben en de verkopende partij professional. Dan is het woord van de verkopende partij voldoende. Bij een overeenkomst tussen twee particulieren is een aankoopkeuring doen wel aan te raden omdat de onderzoeksplicht bij de kopende partij ligt.
Gwenny schreef:Het paard is niet gekeurd omdat het niet hoeft omdat ik particulier ben en de verkopende partij professional. Dan is het woord van de verkopende partij voldoende. Bij een overeenkomst tussen twee particulieren is een aankoopkeuring doen wel aan te raden omdat de onderzoeksplicht bij de kopende partij ligt.