@ Kelum: Mjah Bon is dr eentje haha nu ze vaster op dr benen staat qua rijden komen ook de truucjes boven :p
Gister eindelijk weer beetje oke gereden, waarschijnlijk omdat ze nu wat meer bereden word.
Eergister een ander meisje van stal erop laten rijden, Bon vind t allemaal goed maar loopt dan wel wat minder relaxed :p
Niet dat ze nou zo'n toonbeeld van ontspanning is want ze wil vooral heel snel, en als je haar dan inhoudt op alle mogelijke manieren, gooit ze in ene haar hoofd naar beneden

Kwestie van meer been geven waardoor ze dus weer ontzettend gaat lopen racen
hahaEn ik maar roepen vanaf dr rug * zo is het me op de manege niet geleerd :p daar was het je paard naar links trekken als je links wilde schoppen als je harder wilde en aan beide teugels trekken als je wilde stoppen hahaha*
Maarja goed heb nooit beweerd dat paardrijden makkelijk is.
Maar wel fijn dat er een beetje meer erkenning komt nu ook een paar andere wel goeie ruiters op haar gereden hebben, ze zeggen allemaal *denk je goed te kunnen rijden stap je op Bon voel je je meteen een beginnertje *
En dat gevoel had ik zelf dus ook heel erg een geweldige ruiter ben ik niet maar dacht dat ik het toch wel een beetje kon :p
Nou op een niet ingereden paard voelen de meeste zich toch een behoorlijke klungel!!
Gister met 4 man in de bak gereden regelmatig bijna botsing (voor je kijken niet naar de grond) en eindelijk in een relaxed draf tempo wat voltes en gebroken lijnen kunnen rijden, normaal gaat ze als ene raket door die bak dus vind ik het griezelig dr op een volte te zetten omdat ze dan even vergeet dat ze 4 benen heeft :p
Maar aan de andere kant is het dan weer zo een zoet paardje, je kan rustig met lang teugeltje je jas uittrekken en over de bakrand gooien (was de eerste keer dat ik het zo snikheet had gekregen) en *stoute* ik kan gewoon tijdens het uitstappen van mn sigaretje genieten.
Ze heeft er niks van als de fries op stal in galop recht op dr afkomt en net voor dr afwend, wat ze de eerste keer wel beetje spooky vond maargoed alles went, zelfs een fries

En hoe gaat het met jullie verder met rijden?
Halen die van jullie nog dingen uit, hebben ze met bepaalde dingen heel veel moeite?
En als ze d'r zin niet krijgt begint ze dus te bokken. Gewoon doorgereden natuurlijk! In stap gaat het wel super, kan alle kanten opsturen, slangenvoltes enzo. Galop gaat ook wel goed, springt ze netjes aan enzo.. Maja die draf blijft een probleem
.

Zolang ik straat onder mijn voeten had ging het, maar ze duwde me in de natte graskant en ik hing er dus zo een beetje achter te skiën
Zweten dat ik deed wanneer ik eindelijk op stal was!
Doodeng! En natuurlijk wegglijden en dan nog meer gas geven :S Was echt niet leuk meer dus toen ze eindelijk weer stil stond durfde ik niet meer held die ik ben