Pfff. HEb vandaag echt zon donderwolk dag.. Heeul kort lontje. Bah.. Vanochtend bij Dex geweest , die dat dan weer haarfijn aanvoelt en me dan in mijn billen bijt en mijn chaps lostrekt , me omver duwt ( Wat ie echt anders nooit doet!! ). Alsof ie wil zeggen : doe es vrolijjk haha, en dat lukt m dan ook want ik moet echt om m lachen. Mijn clown.. God wat hou ik van dat dier..
Zo zie je maar... De een raad v.d Berg niet aan, en de ander wel.. Tenminste, er zitten volgens mij op bokt ook mensen die een gezonde fjord bij hem gekocht hebben.
Wat dat betreft kan ik geen partij trekken omdat mijn fjord van een particulier kom. Maar als ik op zoek zou zijn zou ik er zeker wel even gaan kijken. Ze hebben een hoop staan..
Ankie2011
Geplaatst: 24-07-12 11:30
Hoi, ik kom hier ook even binnenvallen. Wie weet weet iemand wat. Ben op zoek naar een leuke verkeersmakke, niet al te voorwaartse fjord (of haflinger), koel karakter, voorkeur voor ruin, leeftijd 8-20 jaar. Belangrijkste wens is verkeersmak en niet schrikkerig, gewend aan groot verkeer, motoren e.d. En moet ook solo naar buiten kunnen. Budget: tot 2.000 euro (afhankelijk van leeftijd en wat het paardje kan). Weet je iets, stuur een PB.
_Marjon_
Geplaatst: 24-07-12 11:57
Ik!!! Maar wij hadden natuurlijk al contact gehad .
NathalietjeB
Geplaatst: 29-07-12 15:35
zo nou laat ik me maar even zo na mijn vakantie voorstellen
mijn naam is nathalie 26 jaar woon samen met me man en me zoontje in heiloo. en druk opzoek naar een leuke fjord om lekker mee buiten te kunnen rijden en af en toe eens een wedstrijdje te rijden...en waar ook mijn moeder zo nu en dan eens op kan rond hobbelen want ook zei wil weer heel graag gaan rijden.. heb nu nog voorlopig tot eind deze maand een twenter staan die naar een 9 jarig meisje gaat waar ik super blij mee ben want hij bleef helaas voor mij te klein om erop te kunnen rijden...
dus dan maar opzoek naar een leuke fjord alleen zijn er heel veel ver boven mijn budget of net zoals eerder gezegd werd drachtig en dat is dus ook niet wat ik zoek... maar we geven de moed niet op we vinden vast wel wat leuks
Nathalietje, ze zijn er wel hoor maar je moet ze even tegen komen. Welke leeftijd regio en hoogte zoek je?
NathalietjeB
Geplaatst: 29-07-12 15:45
regio ben ik niet echt aangebonden heb een auto dus kan overal wel gaan kijken eigenlijk...hoogte nou ja niet te klein in ieder geval niet onder de 1,35 vanaf jaar of 5 tot ongeveer 12/13 qua leeftijd ouder vind ik alweer te oud. er moet een 10 jarige op kunnen rond hobbelen als er instructie bij is . en ik moet alleen met de fjord naar buiten kunnen. en mijn budget ligt tot de 1000
heb al 2 fjorden uitprobeert waarvan de een was 6 jaar maar daar was bijna niks mee gedaan die wist wat links en rechts was en het kon dan enigsinds stap,draf en gallop en verder niks... ging slingerend door de bak zo groen, en heb een 12 jarige gereden daar zaten we genoeg knoppen op maar ook daar was niks mee gedaan maanden lang en paard was de hele tijd opzoek naar dingen om maar de hele tijd aan de kletter te gaan in de bak en qua buitenrijden was t een drama dus dat werd em ook niet...
maar we blijven rustig verder kijken tot we wat leuks tegen komen ik hoop van de week richting drenthe/gelderland te kunnen gaan kijken want daar staan een aantal aangeboden
hmz nou ik heb dus iemand gemaild waarvan de fjord op marktplaats staat met lange manen...ze wil er 600 euro voor ik denk dat ik daar dus al niet eens wil kijken ook al zegt ze dat ze een goed plekje voor de fjord zoekt... aan de andere kant zou ik die fjord wel willen uitproberen maar t klinkt echt als een fjord met een probleem
Gewoon gaan kijken dan weet je het en neem anders ook iemand anders mee.
Sagitta_Eve
Geplaatst: 29-07-12 23:45
Hallo, mijn naam is Evelien en sinds kort heb ik mijn eigen verzorgfjord. Ik ben helemaal gek op haar! Ik zou graag ervarigen en zo uitwisselen, daarom dat ik me op bokt.nl heb aangemeld.
marjan1986
Geplaatst: 29-07-12 23:54
Wat een nieuwelingen hier ineens!!! Leuk!!!
allemaal druk opzoek naar een fjord!
Deze was erg leuk geweest! Helaas al verkocht. Is mijn oude maatje.
Ik heb vorige week wedstrijd gehad met archy in het L1, had 180 & 186!!! en we mogen nu L2!!!!!!! Tussen de "grote" paarden... was echt zo blij! Dat na een hele poos tegenslagen met rijden. Nu ineens in 4 wedstrijden 4 winstpunten erbij! terwijl ik daarvoor steeds tussen de 165 en 175 zat!
Welke fjord is dat voor 600 euro? Die Reinar X Otella?
Hoi Eveline, wat leuk dat jij een verzorgd! Nathalie, ik heb 2 advertenties met lange manen gezien, een in Friesland en een in Groningen. Marjan, die van jou vond ik ook erg leuk!! Alleen boven ons budget..
spannend no_no hopelijk zit er wat voor je tussen ik ga morgen bij paar kijken
marjan1986
Geplaatst: 30-07-12 09:45
en beide met lange Manen hebben bij mij op stal gestaan! De ene was van mijn beste vriendin en de ander is mijn zorgen kindje geweest voor ruim twee jaar. Eigenaar kon er zelf niet voor zorgen. jodi gefeliciteerd!
Jammer dat Roon bij veel mensen boven budget is. Ik vind zelf de prijs meevallen aangezien de vraagprijs inclusief leren dressuurzadel en 2 hoofdstellen is. Wat dat betreft moet je maar geluk hebben bij andere particulieren... Mijn vraagprijs voor Ronan is €1250 incl toebehoren
Mijn paardje is dus nog niet weg.. Maar mijn moeder is nog in discussie met mijn vader, of zij hem niet kunnen overnemen . Zou fijn zijn, kan hij blijven staan en word ik verzorgster ipv eigenaar.. Maar denk eerlijk gezegd niet dat het doorgaat.
€600 voor een brave, bereden fjord vind ik zelf echt weinig.. Maar goed, er hoeft natuurlijk niet perse iets mee te zijn.