Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jodi93 schreef:pff ik mag al 2 week niet bij me paard komen omdat ze een besmettelijk griep virus op stal hebben.. En AL me spullen liggen op stal dus ik kan ook niet eens stukje met hem wandelen.
Baal echt als een stekker maar heb hem liever niet ziek
OLMAlover schreef:Jodi93 schreef:pff ik mag al 2 week niet bij me paard komen omdat ze een besmettelijk griep virus op stal hebben.. En AL me spullen liggen op stal dus ik kan ook niet eens stukje met hem wandelen.
Baal echt als een stekker maar heb hem liever niet ziek
Ik begreep dat je wel even spullen mocht pakken en dan gewoon rijden vanaf het land. Even behelpen, maar stukken beter dan de paarden aan het zandpad ook ziek
marjan1986 schreef:hoezo mag je niet bij je eigen paard komen dan? Als je niet bij de rest komt is er niks aan de hand toch? Wij hebben twee maand geleden ook een besmettelijk virus op stal gehad. Binnen 2 uur ineens 20 paarden ziek! Binnen een dag 50 van de 70 paarden ziek! Mochten toen wel op stal komen. Zolang we Maar nergens anders kwamen.
marjan1986 schreef:nee natuurlijk wil je dat niet nog een x mee maken. Vond 't alleen wat vreemd omdat 't volgens jou een besmettelijk griep virus was, vandaar dus ook dat ik 't vreemd vond dat je niet bij je eigen paard mocht komen. Omdat dat toch vaak ook via lucht etc over draagbaar is, wat ze mij geleerd hebben. Hoe gaat 't nu met de paarden? Virus is inmiddels alweer over Denk? Zondag selectie wedstrijd! Ben nu al zenuwachtig. Hi hi. En heb dinsdag mijn eerste springles in 7 jaar met archy! Hi hi