Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ben benieuwd!
Maar wel fijn, heeft ie veel hengstenkuren?
IniminiLover schreef:Nou niet egt dat hij ''onzettend'' vervelend is maar wel brullen enzo als er een merrie aan komt en heel veel bijten ..
en hij breek steeds uit op zoek naar merrie's ,
dus dan moet het wel even he !
gelukkig verder zelf geen verwondingen... en heeft ze niet lang rondgelopen voor stal openging want al het voer en wortels waren nog compleet.
nou niet grappig haha maar er dan kwam er een ander prijs kaartje aan en naar een hoop overleg kunne we de kliniek morgen weer bellen voor de casteratie op de opetatie tafel van mijn bjorntje ! Mrln90 schreef:Bon-bon; wat vervelend zeg, is wel even schrikken zeker! Hopen dat het niet erger word! Waar staat ze nu?

Alleen mijn houding is vreselijk, gelukkig heb ik m'n voeten niet altijd zo zag ik op andere foto's 
Ze is alleen ontzettend ondeugend! Rijden met andere paarden in de bak gaat niet, daar ga ik recht opaf
Vorige week ben ik tot 3x toe hard bokkend en in volle galop de bak uit gegaan
dat daar paarden en kinderen stonden maakte haar niet uit
Dus daar moet ik nog aan werken
In stap gaat alles goed kan netjes sturen enzo maar in draf wil ze nog wel eens de andere kant op gaan.. Daar kan ik ook wanhopig om worden idd!
Gelukkig heeft ze er niks aan overgehouden!
) lukt het me om em al de goeie kant op te laten gaan. En sinds we buitenritten maken, is ie veel voorwaartser geworden, gelukkig! ( of het kan komen doordat het winter wordt
)

Bob.. al mag je zn baard wel eens scheren

Miekjuh schreef:Bob.. al mag je zn baard wel eens scheren

_Eveline schreef:Miekjuh schreef:Bob.. al mag je zn baard wel eens scheren
Ja, wat een baard he..![]()
Maar ik heb geen scheerapparaat en ik durf niet met een schaar te gaan rommelen, voordat ik het helemaal lelijk maak ofzo. Dus ik blijf er maar vanaf.
Knippen kan best, gewoon met de haren mee knippen en eerst niet teveel, kun je daarna op gevoel wel verder knippen. En je gaat de winter in, baard is binnen no time weer aangegroeid ja
Wat een leuke foto's, ook al zo'n teddybeer 
En bij mij op de manege zijn ze ook een ander paard aan het inrijden, een kwpn, en die is minder lang onder het zadel maar die doet alles wel braaf :S dus dat krijg ik dan wel eens te horen ja..