Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Taco schreef:Marcella, ja klopt!
Ze vind zelfs correct stappen moeilijk
Bon_Bon schreef:@missV: Ach nee toch? Wel balen dat je tegenwoordig niet meer zomaar Imaverol kan kopen, zou een hoop schelen denk ik.
Ik dacht vorig jaar dat mn shet het had en dat bleek luizen te zijn (niet dat dat prettiger is ofzo is ook heeel irritant)
Naja hoop bij Bon dat t modder is , want op stal kan ze niet word ze hart gillend gek , kan ze nog beter met lichte mok op t land staan dan zonder mok knetter in de stal!
Marcella schreef:Kelly_Taco schreef:Marcella, ja klopt!
Ze vind zelfs correct stappen moeilijk
Dan gaat ze zeker erg gauw in een soort telgang stappen.
alcootje schreef:Bon_Bon schreef:@missV: Ach nee toch? Wel balen dat je tegenwoordig niet meer zomaar Imaverol kan kopen, zou een hoop schelen denk ik.
Ik dacht vorig jaar dat mn shet het had en dat bleek luizen te zijn (niet dat dat prettiger is ofzo is ook heeel irritant)
Naja hoop bij Bon dat t modder is , want op stal kan ze niet word ze hart gillend gek , kan ze nog beter met lichte mok op t land staan dan zonder mok knetter in de stal!
Dat is nou een van de reden dat je imaverol tegenwoordig op recept moet kopen![]()
Dat je dus een luizeninvasie niet te lijf gaat met imaverol maar met sebacil.
Er zit een wachttijd op voor de vleesconsumptie (tja, mijn paard is daar niet voor maar er zijn andere die daar anders over denken) dus mag het niet meer zo worden verhandeld.
Dat is dus met wormkeuren net zo, vervelen maar het is niet anders.
Bon_Bon schreef:Thnx voor de tip Alcootje nu is mn fjordenkind uit 2005 dus scheeld weer centjes!!
Ik moest toen trouwens met Sarnacuran wassen flink agressief spulletje, werkt ook tegen mok (naja mits dat weer door beestjes enzo komt)
Zit ook weer verschil in geloof ik.
Maar het stonk!! snoof ff aan t flesje en ging bijna tegen de vlakte haha (ff vergeten dat ze me oooooit lang lang geleden bij scheikunde hebben geleed niet zomaar overal aan te ruiken)
Ennuh alcootje eigenlijk zou de VA je paard de wormenkuur meoten komen geven en net als voor vaccinaties in je paspoort geschreven dan kan je er bijna voor 100% vanuit gaan dat het ook daadwerkelijk gegeven is.maja kost ook weer een fortuin dan
Bon_Bon schreef:Ennuh alcootje eigenlijk zou de VA je paard de wormenkuur meoten komen geven en net als voor vaccinaties in je paspoort geschreven dan kan je er bijna voor 100% vanuit gaan dat het ook daadwerkelijk gegeven is.maja kost ook weer een fortuin dan
Sjolvir schreef:Had jij niet ook een oranje paspoort hoesje????