Nee laten we het daar maar niet meer over hebben heb gelukkig nergens meer last van. Zag het op Facebook echt zo gaaf en stoer! Zou dat nooit durven hihi
s_v
Geplaatst: 29-04-18 21:44
Oh gaaf Amber! Wat een power op die springfoto's zeg, heerlijk
Edit; Ik had jouw foto's even gemist Ilse, wat leuk bij die bloemetjes, geeft gelijk een echt lente gevoel !
Ik kan weer oortjes foto's maken En nog eentje omdat ie zo knap is
Dankje Amber! Als ik het lijntje van de jouwe zie en ik vergelijk dat met de mijne (eerder een halve cirkel zeg maar ) is er wel echt nog werk aan de winkel na 5 maanden gedwongen pauze, maar he, we zijn in ieder geval 'back on track' !
Jij wel s_v! Nu ik ook nog. Ik had goede hoop dat Caj weer ok was, maar vandaag ging ze weer ff uit haar stekker en nee: poot is nog niet helemaal beter
s_v
Geplaatst: 29-04-18 22:03
Fabster schreef:
Jij wel s_v! Nu ik ook nog. Ik had goede hoop dat Caj weer ok was, maar vandaag ging ze weer ff uit haar stekker en nee: poot is nog niet helemaal beter
Ah wat jammer voor jullie Dikke knuf voor Caj en voor jou, hoop echt dat ze snel weer de oude is
heel lang niets gepost maar stille meelezer geweest Ik tussen tijd zijn we nu l1 dresuur met winst, rijden we nog volop wedstrijdjes clinics buitenro tjes en vooral genieten we van elkaar En dit jaar hopelijk als ze hengstig wordt wordt ze gedekt door de super mooie fjorden hengst jelte
Vandaag in extreme mountain trail park in Bergeijk geweest. Super leuk
Fabster
Geplaatst: 10-05-18 21:40
Ff relaxen
Amber_
Geplaatst: 14-05-18 21:21
Oh gewéldig lijkt me dat die trail
Ik vind de lange manen nog best mooi zo!! Láng zeg....
Gio gaat top momenteel. Met Lisa liep hij zaterdag 191.5 en 194 punten in het M1. En zondag had hij met mij ons SGW B paarden debuut, ook daar mooi 1 winstpunt Zo trots
aniquegraaf
Geplaatst: 14-05-18 23:26
En Gio dekt ook nog? Misschien die van mij toch nog eens laten dekken dit jaar..
Vorige week nog heerlijk op buitenrit geweest samen met mijn zus die op de fjord zit en die mijn paard eruit rent..