Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Sorry dames dat ik even niet red om regelmatig te reageren. Zal wel zo goed mogelijk blijven meelezen, maar heel druk met stageboek. Waar gewoon heel veel tijd in ga zitten. Een vrijdag weer een praktijkdag en dan kijken of het al mogelijk is om examen aan te vragen. Moet in ieder geval minimaal 250 uur stage hebben, maar zit nu al boven de 200 uur. En met zo'n 22 uur stage in de week schiet het lekker op.![]()
Heb nu misschien eens de mazzel dat ik aan mijn stageplek een baan over hou.![]()
DNIEZE schreef:Ben hier al wel eens eerder mezelf komen melden, maar eigenlijk nooit echt meer iets in het topic gepost..
Bijdeze stel ik mezelf nog graag een keertje voor;
Ik ben Denise ik ben 18 jaar en woon in Spijkenisse, Zuid-Holland.
Sinds mijn 6e levensjaar zit ik al op paardrijden en toen ik net 15 jaar was kwam eindelijk mijn allergrootste droom uit! Ik mog opzoek gaan naar een eigen paard/pony.
Ik was altijd al weg geweest van het Fjorden ras, en nu ik de kans had twijfelde ik geen minuut ik wou een eigen fjordenpaard.
Na een aantal zoektochten, en ook een aantal teleurstellingen mag ik mij sinds augustus 2008 de eigenaar van Radar noemen.
Radar zijn stamboeknaam is Zimba, maar omdat ik hem kocht als Radar heb ik dat zo gehouden.
Hij is van juni 2003, dus nu 8jaar oud.
Radar was echt niet de makkelijkste en eigenlijk gaat het pas sinds een jaar de goede kant op, en we boeken elke dag weer vooruitgang.
We zijn sinds kort in training bij Denise Blom, en dat bevalt ons beiden erg goed.
Ook start ik met Radar wedstrijden, we starten in de categorie L1 paarden met 2 winst!
Als jullie vragen hebben, ik beantwoord ze graag!