even mezelf voorstellen

ik ben yvet, en heb zelf ook een fjord, harry
hij is nu 6 jaartjes oud, heerlijk jong dus,
kun je ook wel merken, ook lekker eigenwijs dus.
verder een schat van een paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
m3lisz schreef:Welkom Yvet, leuk dier heb je..
@marjan1986: Bedoel je over de startpas? Zoja, ik had gelezen dat ze uiterlijk in maart
ofzoiets konden komen. Ik hoop het niet, want ik wil ook weer eens sinds september starten
deze maand.
Wendy31 schreef:Hallo,
Ik meld me hier even: ben Wendy, 34 jaar en sinds 2 weken bijrijdster/verzorgster van een super leuke fjord: ThorHeb wel ervaring met haflingers maar Thor is de eerste fjord die ik verzorg. Ben echt een beetje verliefd op hem geworden na de kennismaking. Heb gisteravond voor het eerst alleen gereden en dat vond meneer erg grappig om me dan even te testen en lekker hard in galop te gaan! Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier?
Moonlightje schreef:Wendy31 schreef:Hallo,
Ik meld me hier even: ben Wendy, 34 jaar en sinds 2 weken bijrijdster/verzorgster van een super leuke fjord: ThorHeb wel ervaring met haflingers maar Thor is de eerste fjord die ik verzorg. Ben echt een beetje verliefd op hem geworden na de kennismaking. Heb gisteravond voor het eerst alleen gereden en dat vond meneer erg grappig om me dan even te testen en lekker hard in galop te gaan! Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier?
welkom hier, tuurlijk mag je mee kletsen
Moonlightje schreef:hoi allemaal,
hihih Moon zet haar buik altijd uit, echt flink uit dat hij niet eens op t eerste gaatje kan.
Maar buik inhouden heb ik nog neit gehad, wel slim van hem
wat een weer he, t stormt al de hele ochtend