even mezelf voorstellen
ik ben yvet, en heb zelf ook een fjord, harry
hij is nu 6 jaartjes oud, heerlijk jong dus,
kun je ook wel merken, ook lekker eigenwijs dus.
verder een schat van een paard!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Pffhhh, ik zit in de stress!!!! Heb ten eerste volgende week voor het eerst sinds hele tijd weer wedstrijd met Archy! brrr, maar heb mijn nieuwe startkaart nog niet binnen!!!!!! Had al zo'n vaag vermoeden dat dit mis zou kunnen gaan, dus 2 weken geleden KNHS al gebelt met de vraag wanneer ze geleverd worden, kreeg toen te horen dat dat tussen kerst en oud & nieuw zou zijn.... Maar gaat dus alsnog mis want heb nog niks!!!!!

m3lisz schreef:Welkom Yvet, leuk dier heb je..
@marjan1986: Bedoel je over de startpas? Zoja, ik had gelezen dat ze uiterlijk in maart
ofzoiets konden komen. Ik hoop het niet, want ik wil ook weer eens sinds september starten
deze maand.
mensen die al startkaart hadden en niet van vereniging veranderd zijn, kunnen gewoon nog met hun oude startkaart nu starten. Voor april worden alle startpassen geleverd.... Maar nieuwe combinaties en mensen die veranderen van vereniging zouden voor eind december een tijdelijke papieren startpas krijgen. En die heb ik dus niet ontvangen!

Wendy31 schreef:Hallo,
Ik meld me hier even: ben Wendy, 34 jaar en sinds 2 weken bijrijdster/verzorgster van een super leuke fjord: ThorHeb wel ervaring met haflingers maar Thor is de eerste fjord die ik verzorg. Ben echt een beetje verliefd op hem geworden na de kennismaking. Heb gisteravond voor het eerst alleen gereden en dat vond meneer erg grappig om me dan even te testen en lekker hard in galop te gaan! Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier?

Heel erg herkenbaar..Deed Banshee ook op het begin..Heb wel dagen moeten oefenen, maar ze nemen je gewoon in de maling..(Of heeft hij er echt moeite mee?) Succes!
Moonlightje schreef:Wendy31 schreef:Hallo,
Ik meld me hier even: ben Wendy, 34 jaar en sinds 2 weken bijrijdster/verzorgster van een super leuke fjord: ThorHeb wel ervaring met haflingers maar Thor is de eerste fjord die ik verzorg. Ben echt een beetje verliefd op hem geworden na de kennismaking. Heb gisteravond voor het eerst alleen gereden en dat vond meneer erg grappig om me dan even te testen en lekker hard in galop te gaan! Ik hoop dat ik mee mag kletsen hier?
welkom hier, tuurlijk mag je mee kletsen
Verder ging het rijden prima, al probeert ie echt nog wel uit maar ik ben zeer gecharmeerd van meneer! 

? Moonlightje schreef:hoi allemaal,
hihih Moon zet haar buik altijd uit, echt flink uit dat hij niet eens op t eerste gaatje kan.
Maar buik inhouden heb ik nog neit gehad, wel slim van hem
wat een weer he, t stormt al de hele ochtend