Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze heeft nu nieuw truukje linker teugel vastpakken en vervolgens volslagen stuurloos (kan die teugel net zo goed eraf halen en weggooien op dat moment) door te bak heen wandelen.
je weet het he je concurrentie komt eraan
Moet iemand op de grond hebben staan die me helpt. Dus m'n vriendje is de laatste tijd zo lief dat ie dat wel doet
Gisteren in de regen, hij met z'n paraplu
Vind Beauty helemaal niet eng gelukkig
moest wel op de 2e hoefslag rijden omdat hoefslag te nat was, maar dat vond ze wel moeilijk! Maar ze deed het wel braaf
maar 1x omgedraaid ofzo
Dus naar omstandigheden was ik best tevreden

Chantaltje23 schreef:
Bodan schreef:ik vind persoonlijk dta je haar geen 4 jaar mag noemen dat is misleidend.
ze is nu dus 3.5 jaar en ze was in febr onder het zadel dus dat is geen jaar.
jammer dat je haar moet verkopen, t is dat ik al een fjordje heb
succes met t verkopen, hoop dat je een leuk baasje voor haar vind
Bodan schreef:dat denk ik niet dat ze een spelfout heeft gemaakt, als dat wel zo is dan is de fjord al vanaf zijn 2e onder t zadel.

Jeskim schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar toen was ze dus ook twee..
Ik vind februari best vroeg..
Ik vind het ook onverantwoord om kleine kinderen op je 3 jarige te laten rijden, maar laten we het gezellig houden 
Ziet er leuk uit!
_Eveline schreef:Jeskim schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar toen was ze dus ook twee..
Ik vind februari best vroeg..
Vind ik ook.Ik vind het ook onverantwoord om kleine kinderen op je 3 jarige te laten rijden, maar laten we het gezellig houden
Senzafine: volgens is dat ding heel zwaar, of niet?Ziet er leuk uit!
Mooi dat het allemaal goed gaat met de B-tjes!
Ik heb gisteren iets nieuws gedaan met Bob, buitenrijden. Voor de eerste keer van het erf af onder het zadel, en dan ook nog samen met 3 vreemde paarden (waaronder 1 hengst) en hij deed het super! Alleen een paar keer geschrokken van de auto's, maar hij is dan ook nog niet echt verkeersmak. Maar dat komt nog wel, buitenrijden gaan we nog wel veel vaker doen, kon wel merken dat ie het best leuk vond (hij was veel actiever dan in de bak haha) al was het gisteren wel noodweer.
Chantaltje23 schreef:was ze bijna drie hoor dus maak niet uit maar ja laaaaaaat maaaar ze is al verkcxoht
Prachtbeestje! Vind haar wel heel kort in de nek lopen, komt misschien door het scherpe bit?
wat vroeg enz...
mag ook wel na 2,5 maand toch? Jeskim schreef:Gyara is de lichte toch??
Wie is de donkere ook alweer??
Bente komt zaterdag weer thuis, als alles goed gaat.. Dan mag Tea bij Bart logeren voor de ABOP..
Denk dat ik er dan ook weer eens opstap.. Zal wel wat worden, buiten valt niet te rijden, dus ik zal naar de binnenbak moeten, dat zal ze wel spannend vinden..
Misschien eerst maar eens heen zonder rijden.. hihi..

dus niet meer rijden voor ik andere boom heb gehaald en hij dan wel goed ligt
Bon_Bon schreef:Dat oefenen met trekken en mennen, doen jullie dat echt omdat jullie dta met jullie fjordjes willen gaan doen? of is het meer voor die proeven?
Gister ff flink baaldagje gehad
Na 2 weken ong. Bon weer ff uitgeprobeerd (eventjes niets gedaan omdat ze best erg hoeste en ik vond dat ze dan wel ff rust verdiende ) natuurlijk weer linker teugel vast pakken (word lichtelijk wanhopig, iemand misschien nog tips??) niet meer te sturen nu was dat niet zo erg want wilde meer ff kijken of het zadel ook goed lag als ik erop zat, omdta ik toch beetje mn bedenkingen had.
Conclusie zadel drukt op schoftdus niet meer rijden voor ik andere boom heb gehaald en hij dan wel goed ligt
![]()
Dus gaan we maar weer het longeren oppakken dr weer beetje aan het werk zetten beetje conditie opbouwen en daarna met lesjes hopen dat ze dr teugel loslaat.
Evengoed zijn tips over teugels loskrijgen errrrrrug welkom!!
Mijn oom heeft vroeger altijd met paarden het land bewerkt en zou dit nu toch wel weer wat willen doen. Uitzonderlijk hoor, want een trekker is natuurlijk veel handiger.
Mrln90 schreef:Chantaltje23 schreef:was ze bijna drie hoor dus maak niet uit maar ja laaaaaaat maaaar ze is al verkcxoht