Mijn oude verzorgfjordjes heette nisseman en napoleon. Door dat ik geen tijd had ben ik gestopt en had een andere meisje het over genomen. Nu gaat zij ook weer stoppen dus nemen een vriendin en ik het weer over. Was ook wel nodig zei de eigenaresse ook ze zaten hel slecht in de vacht en geen conditie meer sinds hun reden, maar nu gaan we weer terug:D Bijnaam nisse en gewoon napoleon:D(L)
uhmm tis geen echte fjord, maar een kruizing.. heet Leo.. hahah (Lomp En Onbehouden haha, zo is hij ook echt...) naam niet zelf verzonnen hoor, dan had ie wel een iets originelere gekregen, maar t past wel bij m..
Svennyboy
Geplaatst: 18-01-09 17:56
Hoi mijn Fjord heet officieel Svenngard, maar wij noemen hem SVEN, dus een echte fjorden naarm volgens mij
Groeten
Anita45
Geplaatst: 19-01-09 16:14
Svennyboy schreef:
Hoi mijn Fjord heet officieel Svenngard, maar wij noemen hem SVEN, dus een echte fjorden naarm volgens mij
Groeten
Is hij hengst of ruin? En heb je ook een foto van hem?
mijn nieuwe verzorgfjorden heten naam:roza roepnaam:roos,roosje
en
Naam :Joyce
tHoefijzer
Geplaatst: 21-01-09 10:38
Onze fjorden heten
Max 20 jaar Mike 17 jaar Micka 12 jaar Carlos 25 jaar Cluobe 25 jaar Olaf 25 jaar Jordahl 25 jaar Misti 17 jaar Ilona 14 jaar Yvette 20 jaar Fineke 12 jaar Manda 17 Skaga 18 jaar Olleke 7 jaar gra kleurige heel mooi
Bij alle fjorden zit geen echt stamboek papier bij dus de naam komt niet altijd overeen met de leeftijd, maar zijn allemaal heel braaf en betrouwbaar voor de kar
_spunky_
Geplaatst: 28-01-09 15:53
de mijne heet zenith, en bijnaam ponybeest, het is de enige pony op stal