Mijn fjord staat in Bladel en er is eventueel nog plek, maar is nog aardig van Breda vandaan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcella schreef:Tja ik rij nu enkele afstand zo'n 100 kilometer.![]()
Ik ga morgen trouwens weer het bos onveilig maken. En straks nog maar een keer bellen met opleider om te kijken voor het regelen van pak en stageboek. Dan kan ik namelijk beginnen met stage en afronden van deze opleiding.![]()
![]()
![]()
Marcella schreef:Hhhmm sommige mensen verhuizen eerst hun paard om er eventueel zelf achteraan te gaan.![]()
![]()
Mijn fjord staat in Bladel en er is eventueel nog plek, maar is nog aardig van Breda vandaan.
Moonlightje schreef:nou ik hd hier op bokt van 2 personen wat gekocht.
bij de ene mis ik bij de uitrijdeken de bilkoorden en die andere heeft een setje echt smerig opgestuurd en zit vol met vlekken!!!
Echt schandalig, wist niet dat ze hier op bokt ook zo slecht waren!
Bij marktplaats verwacht je dat wel, maar je zou denken dat ze hier toch wat eerlijker zijn.
Jammer dat er geen lijst is van dat soort mensen
_Marjon_ schreef:Marcella schreef:Hhhmm sommige mensen verhuizen eerst hun paard om er eventueel zelf achteraan te gaan.![]()
![]()
Bladel is bij Eindhoven toch? Maar jou fjord staat toch op zo'n aparte stal? Hoe noem je zoiets? Zo'n paddock paradise? Of ben ik nu in de war met iemand anders..
Klinkt wel ideaal, maar is misschien wat ver weg...
Caroline die paarden van jou, waar staan die nou? Want zat gisteren vanuit Raamsdonksveer in de bus naar Utrecht en reed langs Sleeuwijk, en toen dacht ik van, ohja... Dat is ook nog wel aan te rijden! Maar ligt er aan waar ik werk ga hebben...