Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:Ik vind Vik met zijn lange manen wel erg stoer!
Leuke, een.FaunTor! Die zijn er niet veel
Gio... Die krijgt door dat hij hengst is, hij krijgt eindelijk wat meer hengstenuitstraling.
[img/]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/734670_373799402727929_496861203_n.jpg[/img]
Anita45 schreef:Ik heb natuurlijk mijn Fjordenbestand maar het is ook na te zoeken op de site van het stamboek. Gewoon Svenna's levensnr. intypen en dan naar beneden scrollen naar haar moeder. Klikken op het roze vlak boven haar naam en dan kun je op afstamming klikken. Vervolgens zie je al de nakomelingen van Kumla. Als je ze een voor een opvraagt kun je zien dat de meesten op naam van de fokker staan maar Vresse niet.
Madje1992 schreef:
Jankeke schreef:Madje1992 schreef:
Ik scroll een beetje erg snel door dit topic hier en denk bij het langs komen van jouw foto " wat doet Vlin hier met een ander?"Hij heeft hetzelfde koppie!!!! Toen ik jouw profiel opende zag ik dat het een FaunTor is, dat is Vlin ook. Zijn moeder heette Kavlin. FaunTor en Kavlin zijn beiden al overleden.
Eefiesvenna schreef:Anita45 schreef:Ik heb natuurlijk mijn Fjordenbestand maar het is ook na te zoeken op de site van het stamboek. Gewoon Svenna's levensnr. intypen en dan naar beneden scrollen naar haar moeder. Klikken op het roze vlak boven haar naam en dan kun je op afstamming klikken. Vervolgens zie je al de nakomelingen van Kumla. Als je ze een voor een opvraagt kun je zien dat de meesten op naam van de fokker staan maar Vresse niet.
Gevonden! Maar het betreft volgens mij een fokker met meer fjorden uit Meijel, zag dat de hengst Jars ook bij hem heeft gestaan. Ken jij deze mensen?