Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

): 1650,- het is een mooie maat, ruin en goede leeftijd. Alleen nog geen predikaten, en een *voor mij* onbekende stamboom. Maar er zit dan geloof ik geen Rei halsnaes in, en dat is weer positief aangezien er nu heelveel zijn met dat bloed...
Mooi maatje, jong en een goede afstammeling. Slotty schreef:zebo (omdat niemand reageert doe ik het wel): 1650,- het is een mooie maat, ruin en goede leeftijd. Alleen nog geen predikaten, en een *voor mij* onbekende stamboom. Maar er zit dan geloof ik geen Rei halsnaes in, en dat is weer positief aangezien er nu heelveel zijn met dat bloed...
Is niet voor niks populair bloed

Slotty schreef:zebo (omdat niemand reageert doe ik het wel): 1650,- het is een mooie maat, ruin en goede leeftijd. Alleen nog geen predikaten, en een *voor mij* onbekende stamboom. Maar er zit dan geloof ik geen Rei halsnaes in, en dat is weer positief aangezien er nu heelveel zijn met dat bloed...
@kaprice, wat vind je van Tingvar?
? 

alleen van zn oogje.. 

kaprice schreef:4

omdat ik weet wat hij heeft maar je kan er nog mee vooruit als je hoger komt word de waarde wel meer.. en hij is nog lekker jong
kan je iets precieser zijn? zou ik leuk vinden 

kan nog stteeds een leuke paard zijn! er is ook niet bekend of het erfelijk is..