ik reed vroeger paard en daar op die boerderij stonden 4 a 5 fjorden echt slome, dikke lelijke beesten zeg! daarom heb ik het nooit echt op fjorden, net als bij haflingers. maar op bokt zijn alle fjoren en haffies mooier dan ik me herrinner!
candourtje
Geplaatst: 05-09-11 12:48
jannegien schreef:
De nieuwe aanwinst:
kanie heeeeel miss. met een mooie postzegel erop naar groningen?
k4tink4
Geplaatst: 05-09-11 12:49
Ik heb ook wel ervaringen met slome fjorden. En fjorden hebben nou eenmaal een grote aanleg om snel op overgewicht te zitten.
Ik was altijd meer van de nrps en arabiertjes, maar op mijn gele werd ik 4 jaar geleden smoorverliefd en dat ben ik tot op de dag van vandaag nog steeds. Ze is helemaal anders dan de fjorden die ik (vroeger) gewend was, en nu ik me meer in het wereldje bevind zie ik eigenlijk helemaal geen " slome " fjorden meer
Ik had er laatst eentje onder mijn kont Gingen een rondje naar buiten en Cas liep echt super langzaam en stopte overal om te kijken naar dingen die hij zag... Handrem zat erop geloof ik. Normaal stapt ie lekker door buiten
Maargoed, we gaan offtopic... Vinden de mods niet zo leuk, haha.
bij die foto van Celony dacht ik even dat hij wortel aan het schieten was Wat zien jouw paardjes er toch altijd super verzorgd uit Anita! (Djinty geeft de voorkeur aan de " ik word niet verzorgd" look.. waardeloos )