Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moonlightje schreef:@aline gefeliciteerd ermee. wha dat is ook vaag, eerst te dun en nu te dik.
Dus opgezadeld en erop gestapt, viel me gelijk op dat hij echt heel licht in de mond was, dus 1ste plus puntje was binnen!
draven ging ook lekker voorwaarts, totdat meneer het ineens heel grappig vond om te piepen, hoofd tussen voorbenen te gooien een paar giga bokken te geven en vol gas naar de andere kant van de bak te crossen uit werkelijk 't niets!!!!
Archy was dus toch wel weer heel blij om mij te zien!
Nog maar net blijven zitten, hij zal wel gedacht hebben, laat ik die maar es voelen hoe het zand voelt! Hoop dat dit een 1 malige actie was en dat het niet weer zo word als vorige winter...... Morg er gelijk maar weer op! Hij blijft dus ook maar mooi nog ff voor aap staan, met zijn half geschoren patroon, hihi, want ben bang dat ie anders nog beetje frisser word dan dat ie nu is! 
marjan1986 schreef:Had een fikse keelontsteking, huisarts vertelde net dat ze vorige week wel schrok van mijn amandellen. hihi. zodra ik ook maar weer een beetje last krijg, moet ik gelijk terug komen en moet ik door naar het ziekenhuis waarschijnlijk om ze te laten verwijderen... Maar mag weer naar de paarden! dus net in mijn rij kleding geschoten en zo in de auto! 't is gelukkig mooi droog en rustig weer! dus mooie dag om weer sinds een week naar buiten te gaan!