nou ik moet me ook maar es melden op dit klets topic, dus bij deze ha ha. Als ik me voor moet stellen zegt u het maar, staat ook wel wat info in mijn profiel! Is er in noord nederland ook es een fjorden of koudbloed wedstrijd?
heeft jou fjord geen last van wormen of rode wormen? Daardoor kunnen ze ook heel slecht uit de vacht komen. of vitamine spuit al geprobeerd? Heb zelf een fjord gehad die had lucht weg problemen. Kwam ook slecht uit het haar en was ook nat na tien minuten! Vandaag weer voor het eerst sinds een week nadat zijn wolfs kies getrokken is gereden, echt wat een verschil met rijden!
Hier doet hij het nu ook weer, nadat ik hele rare versie kreeg, met gewone tekst en geen plaatjes. joepie!! Ik kan weer op FW!!!
Marcella
Geplaatst: 20-08-11 19:38
Toen ik de laptop net aan had ook problemen, maar nu doet FW het inderdaad weer.
line18
Geplaatst: 03-10-11 12:35
het is al wel erg stil hier.
met iejoor gaat het goed. hij heeft echt een flinke wintervacht al. dus hij gaat waarschijnlijk geschoren worden dit jaar. even kijken wanneer dat het beste uit komt. veder wel beter dat het nu nog zulk weer is staan ze ok nog niet binnen. scheeld mij zelf wel weer een hoop stress nog (weet nog niet wat iejoor gaat doen als hij binnen staat door de zomereczeem)
en hoe gaat het met jullie paarden en zo?
Marcella
Geplaatst: 03-10-11 18:31
Zou alleen scheren als een paard zwaar aan het werk is en daarom heel veel last heeft van zijn vacht.
Die van mij word tot nu toe niet geschoren en staat ook nog steeds zonder deken.
Vrijdag eind middag begin avond. Blijf een vak apart rijden en foto's maken. Lekker douchen na het rijden (blokje om). En daar hoort ook weer goed inpeperen bij. En dan ga je baas nog even pesten door met je vieze zandlijf achterna te zitten. Maar ja uiteindelijk ga dat speeltje vervelen dus ga je maar in draf er vandoor.
Zaterdag ochtend. Ja en hij kon zelfs even stil blijven staan om foto te maken. Sfeerplaatjes en bij de laatste weer even stilgestaan en dat is anders heel moeilijk, maar ging er nu helemaal voor staan. Om ook even van het uitzicht te genieten. En 2x een aparte rups gezien
Moonlightje
Geplaatst: 04-10-11 14:23
hoi meiden,
sorry dat ik al zo lang niet ben geweest en gereageerd heb. Maar heb nog steeds geen internet thuis en heb de afgeopen tijd heel erg druk gehad.
Maar alles gaat goed en met Moon ook, ze is weer als draak geknipt, speciaal voor me vriend gedaan.
Hier ff paar foto's: Hij had de grootste lol en Moon vond t ook super, harstikke lief voor hem!!! De eerste keer dat hij op een paard zat en gereden heeft. hij weet al dat z'n houding 'slecht" is
Haha Moon is vanaf de weg te herkennen! Nu wist ik natuurlijk al van jou dat Moon langs de N59 staat, maar nu reed ik laatst langs en herkende haar gelijk aan haar kapsel, kan er maar 1 zijn dacht ik . Plus dat Moon natuurlijk een heel herkenbaar koppie heeft!
ja ze is nu extra goed te herkennen. Ach Moon d'r manen groeien als kool, dus als ik t weer zat ben of als t er ni meer uit ziet dan is t zo weer normaal geknipt
Me vriend had t op een foto gezien en moest Moon toch knippen was veel te lang. was wel veel werk maar is wel lache
@ Marcella ik wil hem op zich niet scheren. maar ik kan nu niet eens een buiten ronden aan de hand met hem stappen of hij is helemaal bezweet en zo. hij wil daardoor ook niet meer spelen en zo dus ja dan heb ik zo iets van dat is niet leuk voor hem en ook niet voor me merrie die wel wil spelen.
woensdag word iejoor (frits) gekeurt voor de verzekering. ik wil hem hoger in de verzekering gooien. zodat hij beter verzekert is als er iets op doet. en ik ook ziektekosten en zo terug krijg als het moet.
Ik heb moon vorig jaar ook hoger in de verzekering gegooit, ze had toen veel koliek. Maar sinds de nieuwe stal niet meer, maar verzekering is altijd wel belangrijk vind ik.
Silence
Zo, ik kom ook weer eens binnenvallen. Sorry dat ik zo langs afwezig ben geweest. Heb een hoop gedoe aan mijn hoofd gehad en heb niet meer dan het hoognodige op internet gezeten. Maar ik hoop nu weer een beetje de rust te vinden waardoor ik weer mee kan kletsen hier.
Ik heb Jimmy afgelopen Zaterdag weer deels laten scheren. Op zich kan hij prima met zijn wintervacht, maar hij staat 's avonds op stal behoorlijk te zweten. Dat was vorig jaar ook zo en toen heb ik hem ook deels laten scheren. Was ik zeer te spreken over, dus afgelopen Zaterdag weer gedaan. Kan hij toch de ergste warmte kwijt, maar toch lekker zonder deken staan.
Willen jullie trouwens duimen voor mooi weer komend weekend? Heb met Jimmy onze eerste 2 daagse tocht gepland staan
goede morgen. ik heb vandaag een best drukke dag. zo eerst maxi rijden. dan die kleine even leker los gooie. wand die word vandaag gekeurt. (zodat ik hem goed in de verzekering kan zetten) en vanavond nog zwemmen
@Silence heb je ook foto's van hoe je Jimmy geschoren hebt?
is hier wel tijdje rustig geweest zeg! gewoon maand niemand hiero! haha. heb net ook maar ff wat leven in wat andere topics geblaast, wat moet je anders als je ziek bent... Heb archy net in het taxatietopic gezet voor fjorden. heb me beesies nu al een week niet gezien en moet zeggen ik mis ze wel hoor!
iejoor is helemaal goed gekeurt voor de verzekreing. hij was allen iets te dik vonden ze (een maand geleden was hij te dun) zelf zijn slechte been is helemaal geod gekeurt( was niets op aan te merken buiten een litteken) nu de papieren in orde maken voor de verzekering. opsteuren en hem goed verzekere.
Das mooi dat ie helemaal goed is gekeurt voor de Verzekering! Vaak gaat dat niet zo moeilijk! soms wat te makkelijk.... Die van mij is toen in de verzekering gekomen voor een aardig hoog bedrag, ten tijde dat hij dus gekeurt werd liep hij met een giga open vleeswond in het land en was hij nog aan het revalideren!
Had een fikse keelontsteking, huisarts vertelde net dat ze vorige week wel schrok van mijn amandellen. hihi. zodra ik ook maar weer een beetje last krijg, moet ik gelijk terug komen en moet ik door naar het ziekenhuis waarschijnlijk om ze te laten verwijderen... Maar mag weer naar de paarden! dus net in mijn rij kleding geschoten en zo in de auto! 't is gelukkig mooi droog en rustig weer! dus mooie dag om weer sinds een week naar buiten te gaan!