Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lemanthia schreef:is van een oud stalgenootje geweest, van een oude stalling waar ik gestaan hebt
daar werd hij grubis genoemd.
Anita45 schreef:lemanthia schreef:is van een oud stalgenootje geweest, van een oude stalling waar ik gestaan hebt
Dat klopt niet wat je zegt. Er was een Grubis en een Garfield, beide van de hengst Rubis d'Ober. Grubis heeft nu sinds vorig jaar mei een geweldig huisje en ziet er prima uit. Garfield heeft veel minder geluk gehad zo te zien, arm dier.
Het is voor Garfield te hopen dat hij het nu beter getroffen heeft. Met goed voer en veel liefde krijg je hem er vast weer bovenop Leonyvk.
Ik ken beide van veulen af aan.
lemanthia schreef:is van een oud stalgenootje geweest, van een oude stalling waar ik gestaan hebt
Anita45 schreef:Dat klopt niet wat je zegt. Er was een Grubis en een Garfield, beide van de hengst Rubis d'Ober. Grubis heeft nu sinds vorig jaar mei een geweldig huisje en ziet er prima uit. Garfield heeft veel minder geluk gehad zo te zien, arm dier.
Het is voor Garfield te hopen dat hij het nu beter getroffen heeft. Met goed voer en veel liefde krijg je hem er vast weer bovenop Leonyvk.
lemanthia schreef:weet je toevallig ook of ylize goed terrecht is gekomen van holmar, geboortje jaar 2002
Anita45 schreef:lemanthia schreef:is van een oud stalgenootje geweest, van een oude stalling waar ik gestaan hebt
daar werd hij grubis genoemd.Anita45 schreef:Dat klopt niet wat je zegt. Er was een Grubis en een Garfield, beide van de hengst Rubis d'Ober. Grubis heeft nu sinds vorig jaar mei een geweldig huisje en ziet er prima uit. Garfield heeft veel minder geluk gehad zo te zien, arm dier.
nee 2 jaar geleden verkocht. daarna is ze bij de handelaar in brabant gekomen en sindsdien het spoor kwijt. mocht je ooit iets van dr horen, hoor ik het graag.lemanthia schreef:weet je toevallig ook of ylize goed terrecht is gekomen van holmar, geboortje jaar 2002
Nee geen idee. Maar ze is dus niet meer van jou begrijp ik hieruit?