Heb de 1e & 2e besteld

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

liefffff
 liefffff                                                         

!
!

We zijn gisteren dik 11 kilometer geweest! Ik heb er een heel verslag van gemaakt, maar omdat ik hier maar 2 foto's mag plaatsen het niet gedaan, ik zal het even doen en dan de foto's als linkjes
 We zijn gisteren dik 11 kilometer geweest! Ik heb er een heel verslag van gemaakt, maar omdat ik hier maar 2 foto's mag plaatsen het niet gedaan, ik zal het even doen en dan de foto's als linkjes 
 Dus niet zo heel hard, natuurlijk veel gestapt, maar ook stukken overheerlijk gedraafd! Zelfs op 17.3 km/uur!
 Dus niet zo heel hard, natuurlijk veel gestapt, maar ook stukken overheerlijk gedraafd! Zelfs op 17.3 km/uur!  En dan moest ik Malle nog inhouden!
 En dan moest ik Malle nog inhouden!  Echt! Zo leuk!
 Echt! Zo leuk!

, maar stapte stevig door hoor! Bovenaan genieten van het uitzicht!
 , maar stapte stevig door hoor! Bovenaan genieten van het uitzicht! We wilden net weer naar beneden rijden toen er een groepje hangjongens naar boven kwamen fietsen! Nou, de eerste was nog niet van zijn fiets gestapt of ik had hem mijn telefoon al in zijn handen gedouwd
 We wilden net weer naar beneden rijden toen er een groepje hangjongens naar boven kwamen fietsen! Nou, de eerste was nog niet van zijn fiets gestapt of ik had hem mijn telefoon al in zijn handen gedouwd   en hij heeft een geweldig leuke foto van ons gemaakt!
  en hij heeft een geweldig leuke foto van ons gemaakt! 
 We hebben zelfs nog een klein stukje trap-af gedaan
 We hebben zelfs nog een klein stukje trap-af gedaan  Super gewoon!
 Super gewoon! 

Ik bedoel het wel positief vooral 2foto is echt stoer!
 Ik bedoel het wel positief vooral 2foto is echt stoer!  

.
.
 Kleintje dus juist, maar bijna zo breed als ze hoog is
 Kleintje dus juist, maar bijna zo breed als ze hoog is 
 Komen zijn vrienden daarna boven en staat ie met een telefoon al foto te maken, je had hun moeten zien kijken van HUH
 Komen zijn vrienden daarna boven en staat ie met een telefoon al foto te maken, je had hun moeten zien kijken van HUH  En Hij:
 En Hij:  

)
 )                                                         

.
.