Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bodan schreef:ojee dan zal bo waarschijnlijk ook niet zoveel punten scoren op algemene indruk...
En ik heb iemand gevonden die mij wel wilde helpen met het voorbrenge van Bo
Maandag gaan we hem knippen

evi_sammy schreef:Hier even een berichtje over sven:
Ben net weer even bij hem geweest...
Zijn babyvet is er al aardig afgetraint nu lijkt hij gelijk een stuk groter echt grappig![]()
Het rijden gaat echt goed, hij is tot nu toe alleen maar braaf geweest dus ik heb eigenlijk toch een heel voorbeeldig paard
Hier ook. Vandaag dus met Gyara op buitenrit geweest in groep. Wat een geweldig beestje! Alsof ze het al jaren deed, van niks geschrokken en geen stap verkeerd gezet.

gelukkig hadden we luxe vervoer met een goed tussenschot en bescherming langs de wanden.
echt grappig!
evi_sammy schreef:Nou van de week stuurde ik een berichtje dat het inrijden goed ging bij sven...
Dat was van korte duur, mijn lieve vriend heeft het weer in zijn kop zitten :S
Het inrijden ging echt super goed (ging het bij mij ook in het begin) maar ineens krijgt hij het dan in zijn hoofd en kan je niet fatsoenlijk op en af stappen! het is echt gevaarlijk wat die doet, omdat je nog niet helemaal zit met het opstappen en dan schiet hij gelijk weg en hetzelfde zo met afstappen... het rijden opzich gaat hartstikke goed hij kan al los rijden in stap draf en galop maar ja het op en afstappen is het belangrijkste...
We gaan nu voor onze veiligheid hem een kalmerings middel geven met de hoop dat dat wel werkt!!! ben benieuwd... heeft iemand anders misschien andere tips?
maggie schreef:evi_sammy schreef:Nou van de week stuurde ik een berichtje dat het inrijden goed ging bij sven...
Dat was van korte duur, mijn lieve vriend heeft het weer in zijn kop zitten :S
Het inrijden ging echt super goed (ging het bij mij ook in het begin) maar ineens krijgt hij het dan in zijn hoofd en kan je niet fatsoenlijk op en af stappen! het is echt gevaarlijk wat die doet, omdat je nog niet helemaal zit met het opstappen en dan schiet hij gelijk weg en hetzelfde zo met afstappen... het rijden opzich gaat hartstikke goed hij kan al los rijden in stap draf en galop maar ja het op en afstappen is het belangrijkste...
We gaan nu voor onze veiligheid hem een kalmerings middel geven met de hoop dat dat wel werkt!!! ben benieuwd... heeft iemand anders misschien andere tips?
Alsjeblieft zeg een kalmeringsmiddel waar ben je mee bezig.
Hep je wel goeie hulp met inrijden, want zo te horen niet.
Je moet helemaal terug naar de basis met grondwerk of kan je dat ook niet, en van daaruit werk je door met op en afstappen verder niks zolang dat niet goed gaat niet rijden.
)

, ben erg benieuwd naar de andere foto's!
maarja, wel beter dat je nu weet wat het is, brengt aardig wat verheldering.. 
wat ontzettend klote! Kan me voorstellen dat je je er op had verheugd, jammer man! Kan je er iets tegen doen? Iets smeren ofzo? Mrln90 schreef:@ Bodanwat ontzettend stinkmodder! Kan me voorstellen dat je je er op had verheugd, jammer man! Kan je er iets tegen doen? Iets smeren ofzo?
Ik vroeg me af of er iemand is die iets snapt van de proefjes/ ibop/ abop enz. Ik zie door de bomen het bos niet meer en weet niet wat ik nu moet doen om met Benthe voor het modelmerrie-schap te gaan. Als iemand me kan helpen wat duidelijkheid te scheppen; HEEEL graag!