Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Foss schreef:Dan heb je een goed huwelijk Joyce.
HappyHorse33 schreef:lisalovekira schreef:vandaag een foto kunnen maken van kira die nog maar net haar compliment kanen waar ik ech wel trots op ben
Wauw, dat is gaaf, hoe leer je een paard zoiets?
Eefiesvenna schreef:Svenna is een FaunTor haar moeder is Kumla v. Courage. Ik ben nog nooit een fjord tegen gekomen met dezelfde moeder, daar ben ik wel benieuwd naar!
Anita45 schreef:Eefiesvenna schreef:Svenna is een FaunTor haar moeder is Kumla v. Courage. Ik ben nog nooit een fjord tegen gekomen met dezelfde moeder, daar ben ik wel benieuwd naar!
Dat wordt lastig denk ik. Op 2 na staan al haar veulens nog op naam van de fokker. Naast Svenna is er nog een ruin die op naam staat van iemand in Limburg maar mogelijk staat hij daar niet meer. Het gaat om Vresse, volle broer van Svenna.
Anita45 schreef:Ik heb natuurlijk mijn Fjordenbestand maar het is ook na te zoeken op de site van het stamboek. Gewoon Svenna's levensnr. intypen en dan naar beneden scrollen naar haar moeder. Klikken op het roze vlak boven haar naam en dan kun je op afstamming klikken. Vervolgens zie je al de nakomelingen van Kumla. Als je ze een voor een opvraagt kun je zien dat de meesten op naam van de fokker staan maar Vresse niet.