[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Martje80
Berichten: 5858
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 14:51

ja op zulke momente ben ik echt wijs en prijs me gelukkig met mijn 4,5 jarige die voor de duvel niet bang is!

Marcella

Berichten: 36987
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:22

Sjolvir zoek ze naar hoefschoenen. En druk aan het repareren van autolampje.
Troelaatje geef haar paard 2 dagen vrij.
Karev bomproef paard.
Kelly_Taco misschien wel heel wijs. En het rijden met halsring maar een paar dagen uitstellen. Knipoog

Zo terug van de ha nou het is inderdaad bijholte ontsteking, maar mogelijk ook nog een ontstoken wortel. Dus moet volgende week even naar de tandarts foto's laten maken. Heb in de tussentijd voor 10 dagen pencillinekuur gekregen. En heb mijn schaatsen weg gebracht om te laten slijpen. Zo ga bolletje even pesten nu.

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 15:29

Onwijs leuke tekening Sjolvir!!! Haha!

Iedereen en alle fjurdenkinders alvast een geweldig 2009 toegewenst

Net even wezen kijken tijdens hondje uitlaten bij mn gele monster, stond achterop het land lichtelijk geirriteerd te kijken als er een echt harde knal was maar verder gaf ze er weinig om.
Straks ff charmant in mn rok en leren paardrijlaarzen Bon dr vervroegde avondmaaltje geven.
Fa zelf straks naar Haarlem bij vrienden oudjaarsavond vieren, dan vanacht ook weer terug om Bon even gelukkig nieuwjaar te wensen en kijken of ze nog heel is....
Vorig jaar bij mn shetje ook snachts wezen kijken, die stond samen met zn toenmalige vriendinnetje in t land stom te kijken wat ik midden in de nacht kwam doen :p
En bij hem hadden ze voor t land nog wel zo een weetikveelhoeveel-klapper aangestoken :p
die had er ook niks van.

Voordeel is van op de wei staan dat ze vanacht kunnen zien wat die herrie maakt, in stal horen ze alleen de herrie maar.


Ennuh Sjol ik prop de tekening van Bon ff in mn profiel :p

Kelly_Taco

Berichten: 6726
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:02

Tamara, Taco is ook niet echt bang maar hij is gewoon heulll druk, altijd hoor Haha!

Misschien als de rit met fjordenwereld doorgaat dat je hem in het eggie ziet, dan kan je ook zien wat ik bedoel Schijnheilig

Martje80
Berichten: 5858
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:22

Kelly_Taco schreef:
Tamara, Taco is ook niet echt bang maar hij is gewoon heulll druk, altijd hoor Haha!

Misschien als de rit met fjordenwereld doorgaat dat je hem in het eggie ziet, dan kan je ook zien wat ik bedoel Schijnheilig


oh maar daar doelde ik ook niet op hoor! ik bedoelde meer zo van, het verbaast me elke x weer dat karev ondanks dat ze 3 jaar van haar leven alleen maar paard en wei gezien heeft, en helemaal niets heeft meegemaakt, nergens bang van is, terwijl ze amper aan halstermak was toen ik d'r kocht. Gelukkig is ze enorm koelbloedig!

En ik geloof ok idd dat Taco ook voor de duvel niet bang is, ligt ook wel een deel aan jezelf natuurlijk. Als jij(of ik bij wijze van) al bang op het paard zou gaan zitten, word het een ander verhaal Haha! . Maar ik stap op, en vertrouw haar voor 200%. Ze hangt wat dat aangaat enorm aan mij, en mijn steun. Als ik zeg dat het kan gaat ze.

De fw rit, daar ga ik niet mee heen, is te ver voor ons, is gauw met trailer een 2,5 uur rijden, plus ik heb geen trailer, plus Karev is niet vaak op de trailer geweest.
Maar je mag hier ook wel een x heenkomen hoor Haha!

Kelly_Taco

Berichten: 6726
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:26

Oww dat is jammer Tamara, had me wel gezellig geleken.

Taco is eigenlijk heel grappig buiten, kan niet normaal stappen, ga alleen maar zijwaarts, dribbelen, huppelen... noem maar op.
Ben ik alleen... is hij als een lam, lekker voorwaarts maar verder geen last.
Hij wil gewoon altijd voorop Haha!

Karev is ook echt een dotje volgens mij, ze heeft zo'n super lieve en vertrouwde uitstraling Ja

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:28

Heb me nu voor de 2e xlaten registreren bij FW maar word neit toegelaten Huilen van het lachen

Opie1991
Berichten: 1201
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:32

Hallo,

Ik meld me ook even aan. Ik ben Danielle 35 jaar en heb al bijna 10 jaar een 17 jarige fjordenruin Larix en is 1.51. Ik sta op een pensionstal in Rhoon waar ik veel buitenrij en 1 x in de week les heb.

Martje80
Berichten: 5858
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:33

@kelly: ja het is echt een schat!! zo als ze er uit ziet zo is ze ook, een dotje, en soms een ezeltje, kan d'r wel om lachen! Ze kan ook heel druk zijn op buitenritten, afgelopen zondag nog, 2,5 uur durend 'gevecht' tussen ons. Zij woou alleen maar hard aan de lange teugel, ik wou wat gecontroleerder en wat laten nageven, ze mag best wat werken toch in het bos. Nou madam was het daar no way mee eens. echt werkelijk 2,5 uur lopen drammen, en beide maar niet opgeven hé, haha.

sumpielover

Berichten: 117
Geregistreerd: 18-01-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:36

hoi hoi allemaal heb lekker geschaatst hoor de paarden in de bak schrokken wel heel erg van mij Tong uitsteken
leuke foto 's was net even een paar pagina s aan het inhalen Tong uitsteken'
heb net heerlijk gereden beetje schouder binnewaarts geoefend en een beetje wijken ging best goed Haha! ben trots op der
danielle @ welkomm Haha!

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:43

tjuyp tjup goedemiddag

@tamara heelrijk dat kareve zo lekker proof is hhiih vandaag op stal hier was crash wat zenuwachtig maar ja wanneer niet spark nja gewoon spark en rocky ook niks maar ook je hoorde wel carbit maar gewoon wel de dorpen eromheen dus niet dichtbij heb ze lekker een tijd in de paddock gehad en rock aan de linge op het gras die mocht ff lekker eten .

@kelly dribbelen enz doet sparkje niet die is gewoon pff hoe leg je het uit ...erg onbehouden en lomp fjord dus haha

@marcella haha ja spark is beetje omverloperig maar geef toe mens dat filmt heeft zwaar irritante stem , die zou ik ook omver lopen als ik spark was !

@danielle welkom !

@bon hmm mailtje naar reinou sturen ? geen ideee waarom het niet lukt ...

@sjol gaat autolampje wisselen waarom niet in het donker met -10 ? is niks geks aan toch Clown

@sumpielover lekker geschaatsts ! en paardjes laten schrikken hahah

ik moet nu echt ff huis schoonmaken krijgen vanavond een hok vol euhm mensen en dieren *zucht* onze hondjes hebben vanmiddag met martijn al carbit geschoten vinden ze geweldig ! beesten sporen echt niet !!
maar goedomdat onze honden niet bang zijn nemen mijn ouders hun hond mee en me ze neemt ook haar twee honden mee word nog lachen dus 5 honden 3 katten

**ik heb gister trouwens mijn vingers verbrand aan een STERRETJE!!!!
voor iedereen :
gelukkig en gezond 2009!!laten we weer een jaar vol fjorden plezier beleven in 2009

sumpielover

Berichten: 117
Geregistreerd: 18-01-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:46

ja alle paarden waren aan het rennen want het is tog wel heel gek om mensen op water te zien glijden Clown gelukkig en gezond 2009!

sumpielover

Berichten: 117
Geregistreerd: 18-01-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 16:47

mijn haar stond in de fik door een trek touwtje Boos!

Troelaatje

Berichten: 955
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: oudleusen overijssel, peerd in hellendoorn

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:55

sparky die haar vingers verbrand aan een sterretje en sumpielover die haar haar in de fik steekt met een trektouwtje... Clown
hopen dat het dan daar bij blijft dan gaan we allemaal super 2009 in!

vanmiddag waren de buren aan het carbidschieten en onze peerdties stonden in het land ernaast gewoon om zich heen te kijken waar dat kabaal toch vandaan kwam... Ro trok echt zo'n hoofd van: is dat nou nodig tijdens het eten???!!! Haha! wel heerlijk dat ze er zich nix van aan trekken.

Sjolvir

Berichten: 25320
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:18

Hoor het al, kindervuurwerk, levens gevaarlijk!!!! sterretjes, trektouwtjes ieehhh!!!
Kunt beter een 1000klapper of een doos strijkers hebben.

(Ik heb niets geen vuurwerk, wel zoon van mijn hondeoppas met 20 euro gesponsert,
die is gek op mijn hond en sjouwt er altijd uren mee)

Hoefschoenen schijnen iets van mars te zijn.
En als je maat 1 of 2 wil hebben ben je gek.
Iedereen kan ze bestellen, ja ik zelf ook, op internet Boos! !

Heb dus Sjol maar niet van A naar B meegesleept, wegens bevroren brug.
(met schaatsers eronderdoor!)
En volkomen klem gezette sluiproute met auto's (parkeren wegens schaatsen)
Iedereen is nu aan het schaatsen daar op de Graafstroom! Ik denk ik morgen ook even!
Kunt er met goed fatsoen niet langs, en dan met pony ertussendoor en met vuurwerk.
Morgen is er weer een dag.

nientje78

Berichten: 3432
Geregistreerd: 29-09-07
Woonplaats: Hanzestad

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:19

iedereen een heel gelukkig en gezond 2009!!!!!

Sjolvir

Berichten: 25320
Geregistreerd: 26-03-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:33

Iedereen, een gezond, sportief, gelukkig, vrolijk 2009

Kelly_Taco

Berichten: 6726
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:12

Zo ik was heerlijk eigenwijs en ben gewoon met halsring gaan rijden.
Hij was in het begin erg fris maar ik kon hem goed bij me houden.
We hadden ook nog niet veel vuurwerk gelukkig.

Dien1
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-12-08

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 20:28

Iedereen een goed nieuwjaar gewenst in 2009.
Geniet maar van elkaar zolang je elkaar nog hebt.
Het leven is zo kort.

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 21:13

Hooi Haha!

Iedereen een gezond en gelukkig 2009, dat we maar veel plezier mogen hebben met onze geweldige paardjes!

Marcella

Berichten: 36987
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 21:15

Zo even een paar mooie omgevings foto's van mij gemaakt tijdens buitenrit met stalgenootje.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Foto's zijn gemaakt met mobiel. En helaas ontbreken de zandpaden.

Bon_Bon misschien even zelf opslaan en uploaden. FW ben ik ook niet echt welkom, maar daar wil ik zelf ook niet.
Larixfire welkom.
Sparky10 die haar vingers verbrand aan een sterretje. En dat is erg knap, want als ik het goed heb is dat koud vuur en kan je daar dus niet aan branden.
Sumpielover haar in de fik door een trektouwtje.
Sjolvir leuk he als die overal neer gezette auto's en automobilisten die gaan stil staan om te kijken. Politie zou dan goed kunnen verdienen.

Heb mijn geel bolletje maar even rondgeslingerd zolang als dat ik uithield met mijn gezicht ondanks de col tot aan mijn oren opgetrokken. Verdrietig

Slotty

Berichten: 1914
Geregistreerd: 05-07-06

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 21:34

mooie plaatjes! Lachen

ik wil graag iedereen een: Gelukkig, Gezond, Sportief, Leuk, Gezellig enz. 2009 wensen!
Dat alle wensen mogen uitkomen Knipoog

Marcella

Berichten: 36987
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 00:59

Gelukkig Nieuwjaar.

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 01:05

Gelukkig nieuwjaar Haha!

Tass

Berichten: 2273
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Sint-Willebrord

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 01:44

Voor alle liefhebbers van Fjorden Haha!

Ik wens jullie een Gelukkig en Gezond Nieuwjaar Go jij! Go jij!