Die van mij staat dit jaar voor het eerst niet op de wei. Bij de vorige stal stond ze 24/7 buiten op kort gras en werd ze vaak bij de rest op vol gras gezet. Nu staat ze 24/7 in de paddock, met een maatje dus dat zorgt ook voor wat extra beweging. Ben benieuwd hoe dat uitpakt, zowel qua gewicht als voor haar zomereczeem
Haha die foto met die eczeemdeken over haar ogen .
Leuke foto's samblabla! Prachtig uitzicht hebben jullie !
En zag nog meer leuke fjorden .
Ik heb vandaag weer even heerlijk gereden na een korte winterstop . Mellow was wel toe aan een rustige winter en ik wou eerst wat aan mijn lichaam doen, dus het was een goede stok achter de deur . Momenteel ben ik nogsteeds 4-5x per week in de sportschool te vinden.
Vandaag hebben we Rodin weer voor het eerst gezien na de aankoop half februari. Was echt super fijn, we hebben hem gepoetst en geknuffeld. Mijn moeder en broer hebben ook kennis met hem gemaakt.
Op Koningsdag halen we hem eindelijk op. Hij komt eerst nog een tijdje vlakbij huis te staan op een paddock paradise omdat de droes op stal nog niet weg is. Hij zal ook binnen een aantal dagen tegen droes worden geënt.
Barney staat helaas in Bodegraven met luchtzak stenen dus ook daar zijn we nog lang niet mee klaar. De droes houdt echt niet op.
History vandaag tijdens zijn tweede dressuur wedstrijd. Eerste keer op vreemd terrein en de eerste keer met zijn verzorgster. Met warm rijden had hij heel even wat spanning door alles wat er te zien viel. Maar eenmaal in de ring concentreerde hij zich super op zijn verzorgster. Heeft echt hartstikke goed gelopen. Zijn eerste wedstrijd met mij was een en al gezwabber door de baan. Kreeg hem met moeite toen door de baan gereden op de letters. Zo onder de indruk van alles toen. Maar vandaag, stond er echt van te kijken! Pas 5 jaar en zo braaf twee keer zijn proef gelopen. Eerste was 180 punten, tweede 185. We doen nog puur mee voor de ervaring, want bij spanning krijgt meneer al snel een planken nek en flinke onderhals erop. Bij mij loopt hij al een stuk fijner rond, zijn verzorgster is nog de knopjes het ontdekken. Vandaag was het doel dus vooral dat hij op de letters zou lopen en niet zijn eigen plan zou gaan trekken, ontspanning zo veel mogelijk erin proberen te krijgen. Nou, die doelen zijn ruim geslaagd!
Wel jammer dat rubriek B t/m L2 onder 1 prijsuitreiking viel. Dus veel prijzen zijn door de hogere niveaus binnen gepakt. Want denk dat ze anders best een leuke kans hadden gemaakt op een prijsje! Was trouwens op een groot evenement, alleen de zonder startpas rubriek. Denk dat ze daarom qua prijsuitreiking alles samen gegooid hebben.
Ja dat kan hij wel daar halen we meestal ook wel een 7 of 8 op
Aco
Geplaatst: 09-04-17 22:02
OOh Kur op muziek. Wil ik ooit ook eens gaan rijden. Staat op mijn wenslijstje om te doen Net zoals mijn paardje in de tuin van mijn ouders te droppen Gisteren na de les even gestopt bij mijn ouders en terwijl van de gelegenheid gebruik gemaakt om Olaf even te laten grazen. Heerlijk hoe rustig hij is in omgang
Klopt Marjo89, hij wordt donderdag nog bij de fokker bekapt. Hij is geloof ik nog niet eerder bekapt. Dus als hij bij ons komt dan zal hij steeds verder worden bij gewerkt. Stokmaat is nu 140 cm en ze schatten op 148 tot 150 cm. We gaan het afwachten de komende jaren. Zijn vader is Manus en die is 152 cm, moeder haar stokmaat weet ik niet. Ik heb haar wel gezien. Ik hoop dat hij sowieso rond de 148 cm wordt.
Marcella
Geplaatst: 12-04-17 17:58
Normaal kan hij super los staan, maar vandaag had ik al binnen 5 minuten gezien dat dat geen succes ging worden.
Vandaag wat foto's gemaakt met Edel, ze wordt in precies een maand 9 en dan zijn we alweer negen jaartjes samen Ow, en natuurlijk stond ze gewoon half te slapen :p