Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van mij groeit ook van lucht hoor. Kijk nu al niet uit naar het grasseizoen. Celin staat nu sinds een week zonder deken. Merk toch dat ze op d'r buik, waar ze geschoren was, toch nog wel weer flink in d'r haar komt. Maar ze heeft het onder de deken gewoon te warm. Hopelijk zet de zon snel door, anders heb ik straks nog een langharige aap haha
Jessol schreef:Wat een knapperds hier allemaal!
De mijne staat ook al een tijdje bloot maar die was maar half geschoren
Hoe houden jullie de fjordjes in shape? Shadow krijgt echt weer een pens.![]()
Gisteren heeft een stalgenootje haar camera getest op ons en ik ben compleet verliefd.![]()
[ [url=m/pEtbWc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fi9556.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vXQXsC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dbEiRX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amber_ schreef:Afgelopen zaterdag was de hengsten keuring
Gio behaalde mooi 39 punten!
[ [url=m/JQPxmg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MMQVD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pnkiP4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0JZ0zT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet alleen een hele knappe Fjord, maar ook een hele brave en veelzijdige Fjord! 
Had hem kleiner verwacht, maar wat is hij mooi uitgegroeid. Zelfs als je niet naar het kleurtje kijkt is hij gewoon heel goed gebouwd en heeft een mooi karakter en uitstraling! Macs schreef:Gio was mega braaf tijdens de keuringHad hem kleiner verwacht, maar wat is hij mooi uitgegroeid. Zelfs als je niet naar het kleurtje kijkt is hij gewoon heel goed gebouwd en heeft een mooi karakter en uitstraling!
! Dat is fijn om te horen want dat is toch je doel! Gelukkig vind je hem leuk Macs, ook zonder zijn kleurtje 
wel stoer hoor, zo blijven lopen.
.
, hij doet het erg goed op de cushing medicatie dus ik heb besloten hem zelf te laten ruien ipv te scheren. Ter ondersteuning krijgt hij nu lekker wat bijgevoerd zodat hij niet teveel afvalt.
, had zijn manen een aantal weken geleden afgeschoren.