Oh Lodewijk91, ik ken dat probleem... Ben ook nog steeds op zoek naar HET merk dat super past om mijn fjordje. Heb nu 3 dekens van 3 verschillende merken, 2 ervan zijn al in scheuren omdat ze hem niet 100% passen (vooral gewoon te lang aan zijn benen).
Angel haar opa is Haugeblakken en van Mellow van Calice is het de vader. Maar het is er geen met een lange carrière, dus je ziet ze niet veel en foto's van de hengst zijn ook erg schaars.
Finnea
Geplaatst: 11-03-17 17:35
Ziet er goed uit Janna! Niko heeft zich mooi ontwikkeld. Mellow oogt ook lekker fit Nou vind ik die van mij nog vrij harig, maar de oudjes van Marcella kunnen er echt wat van. Leuk om Karant weer eens te zien. Hebben we hier ook een dochter van lopen, herkenbaar koppie
En dan Finnea ook maar even Die geniet nog lekker van haar lange vakantie.
Hier met zusje Gwynna (v. Karant) links
Anita45
Geplaatst: 13-03-17 12:25
Haugeblakken leeft zeker weten niet meer en ik vermoed Junita ook niet meer.
Wauw Niko is een knap ding zeg, sjauwt ook lekker.
Orsje
Geplaatst: 13-03-17 15:37
Alweer een tijdje geleden sinds ik het laatst hier iets geplaatst heb!
History is inmiddels al ruim 1,5 jaar onder het zadel en echt mega braaf. Heeft nog zelden een stap verkeerd gezet. Buiten is hij ook heel relaxt en zelfverzekerd in de groep. Alleen doet hij ook braaf, maar dan merk je nog wel eens de jonge leeftijd. Nu 5 jaar oud.
Helaas ligt mijn training met hem nu stil, aangezien ik alweer 25 weken zwanger ben. Heb tot 23 weken gereden, wel steeds minder intensief. Op laatste moment alleen nog maar staprondje naar buiten of in de bak. Gelukkig heb ik een hele lieve verzorgster die 3x per week met hem door traint. Hij weet precies dat ik zwanger ben, want sinds ik dit ben is hij nóg rustiger geworden.. en dat in hartje winter. Bij zijn verzorgster kan hij soms wel lekker eigenwijs doen. Maar zodra ik erop stap, topbraaf. Bijna voorzichtig.
Oude foto van vorig jaar:
Mijn laatste keer op zijn vertrouwde rug. Buik ging nu echt lastig worden.
Aco
Geplaatst: 13-03-17 17:46
Welke kruising is History? Zou (als ik ooit zwanger ben) ook zo lang mogelijk willen rijden. Lijkt me echt leuk om te doen en heb altijd gehoord dat dit alleen maar positief is voor je bekken (maar ben geen dokter dus wie weet heb ik het mis )
Vandaag eindelijk kunnen gaan wandelen met Olaf. Ben overgeschakeld van een enkel gebroken koperen bit naar een baucher bit en heb echt een heel ander paard onder me (in de positieve zin). We genoten echt van elkaar en van de zon
Terug op stal, nog even bij ons ander paardje dag zeggen
Marcella
Geplaatst: 13-03-17 18:26
Pony zijn mening na de groepsbuitenrit van stal het is een heel zwaar leven als je oudere het goede voorbeeld moet geven.
History is een kruising Fjord x Pinto (quarter bloed vermoeden wij)
Hij heeft het heerlijke coole karakter van de Fjord en typische aalstreep. Hij is vrij groot met de laatste meting vorig jaar op 1m57. Momenteel is hij weer overbouwd, dus vermoed dat hij weer het groeien is. Verder een heerlijk ronde kont en krijgt heel makkelijk bespiering. We vermoeden dat vader meer Quarter bloed heeft gehad, want dit herken ik ook wel degelijk in zijn karakter terug. Het is echt een heerlijke mix tussen koud en warmbloed geworden, waar ik alle kanten mee op kan.
mairead
Geplaatst: 18-03-17 07:56
Mijn bijrijdstertje heeft afgelopen week een paar mooie foto's gemaakt van mn meissie. Met touwhalster.
Er waren wel paardengeluidjes nodig om de oortjes knap naar voren te krijgen. En dan krijg je dus dit Mevrouw kan ook een flinke keel opzetten