Dank je, maar dat teddy komt helaas door de Cushing.
MJR_Tjelle
Geplaatst: 18-02-17 22:12
Laatst zag ik op facebook een filmpje met een fruitslinger langs komen... Dat moet mn puppy zien natuurlijk!
Macs
Geplaatst: 19-02-17 00:07
cynthiar schreef:
Macs schreef:
wat een mooi teddybeertje heb je cynthiar!
Dank je, maar dat teddy komt helaas door de Cushing.
Vervelend, cushing. Hoe doet ie het er mee? Veel fjorden die gezond zijn hebben ook wel zo'n vacht. En cushing of niet.. het ziet er gewoon schattig uit. Maks had ook cushing maar daardoor voelde hij zich niet slecht. Hele jaar door zijn borst en hals geschoren en hij was super fit.
Zo kort na het overlijden van Andor en zo onverwacht. Lubbert stond bij Bart Vd Berg te koop, ik zat bij Manus te kijken (ook papa van Andor) en zag hem staan. Ik was in shock want zijn hoofd had heel veel weg van Andor. Maar het verdriet is nog zo vers en toch wilden we kijken.
Gewoon omdat we zoveel gelijkenis zagen in zijn half broer. Nu een week later is Lubbert ineens van ons. We noemen hem Rodin, we hebben de letters van Andor gebruikt en van de a een i gemaakt. Als eerbetoon aan zijn halfbroer. Hij is een jaar en negen maanden oud, eind maart komt hij onze kant op.
Super spannend maar ook weer fijn om een familielid van Andor te mogen verwelkomen.
Foss
Geplaatst: 26-02-17 05:07
Gefeliciteerd een erg leuk dier, zie het niet als vervanging maar als een nieuw begin.
Gefeliciteerd! Gaat je zeker goed doen.. heb ik ook gehad. Mosi had ik gekocht voor mijn paard wat met pensioen ging, dat was echt mijn once in a life time horse. Helaas ging ie dood voor Mosi er was. Eigenlijk wou ik even op dat moment niks.. maar na een dag was ik alweer om.. en nu? Kan echt geen dag meer zonder hem