Hij wordt 3 in mei, Esmeetje wordt dan 1 (en scheelt nog maar een cm of 7 in schofthoogte met 'm )
Uiteindelijk lag Iejoor dus pontificaal boven op zijn rug Als Carlo hem echt zat is, duwt hij met zijn neus tegen Iejoors kont en gaat dan pas staan had het al vaker gezien, maar nu toevallig ook mijn fototoestel bij me.
hahah lieve Carlo zeg! mijn pony is ook gek van onze geiten
Sjintoo
Geplaatst: 18-04-09 11:24
Hoe lief met dat geitje! Hij is tenminste al geitjesmak . Handig bij het opleren later .
Mieke die vind het heel leuk om achter geiten te jagen. Tanden bloot en oren in de nek
Dante_
Geplaatst: 18-04-09 12:35
Ik zal weer eens een paar foto's plaatsen van van de week Ik zie allemaal supermooie fjorden langskomen, en zelfs een geit die Carlo wil beleren We hebben de laatste tijd veel communicatieproblemen, en er komt iemand me helpen met grondwerken ! Kijken hoe dat uitpakt Even stappen met Conny (let maar niet op de manen, ik laat ze nu namelijk lang groeien ) en even een hoofdfotootje , madam kan niet vrolijk kijken op fotos
Ik heb binnenkort ook wel een filmpje, zal zo even op Youtube zetten, maar daar rent ze gewoon letterlijk achter het Zwarte schaap (letterlijk en figuurlijk) van de kudde aan Mal beest