Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het gaat toch ook voornamelijk om de bouw en dergelijke. Ik stond ook met allemaal bultjes met Benthe op de keuring en ze heeft toch 36 pnt gehaald..Bodan schreef:ieks ik hoop niet dat hij exeem heeft.... maar dan zou de kam ook 'hard' aan moeten voelen...?
als het wel exeem is wat kan ik er tegen doen? ergens mee wassen?
Ze is niet van mij maar van mijn oom.

dankzij n vriendin hier op bokt :p ) had twee wat dikke hakken (niet extreem) met iets onder beide hakken een bultje, vandaag kwam vee arts voor een anders paard op stal langs, dus gelijk gevraagd of hij er naar wilde kijken, want het zat me toch dwars! Blijkt gelukkig een redelijk onschuldige piephak te zijn, bon heeft de neiging bij te veel drukte (eigenaren van paarden etc) rondjes door dr stal te rennen om zo aandacht te krijgen. Waardoor ze zich toch af en toe flink stoot en daar is het van.Bodan schreef:ieks ik hoop niet dat hij exeem heeft.... maar dan zou de kam ook 'hard' aan moeten voelen...?
als het wel exeem is wat kan ik er tegen doen? ergens mee wassen?
oeh gaaf dat het zo goed gaat met VD, hoe beloon jij haar?
Niets aan
. Dus dr maar mooi overgangen laten lopen en dergelijke. Op de terugweg had ze de vaart trouwens weer gevonden
Hij was heeel braaf en reageert super goed!
Misschien toch maar western gaan rijden ofzo
Verder vind ze het erg grappig om om te draaien en naar andere paarden of de bakdeur te lopen. Doen jullie fjorden dit ook?
Met het buitenrijden in het bos enzo is ze heel braaf.

? 
Is hij qua karakter ook erg ondeugend en een ontzettende knuffel?
Op de manege staan er altijd veel kinderen om d'r heen en ze heeft al d'r eigen fanclub op hyves..
whahaha
en dan maakt hij zich erg sterk, als hij dan naar het einde van de gang wil dan gaatie gewoon, is er geen houden aan
Hij is dus wel ondeugend maar super lief
Hij maakt ook ritsen open enzo
kelum schreef:Beauty heeft weer een nieuw truukje met rijden: ineens heel hard remmen en een sliding stop makenMisschien toch maar western gaan rijden ofzo
Verder vind ze het erg grappig om om te draaien en naar andere paarden of de bakdeur te lopen. Doen jullie fjorden dit ook?
Chantaltje23 schreef:Ik heb een fjordje Bonnie van 3 jaar
super lief en super leergierig
ik heb haar zins febuari
en in mei is ze drie geworden.
Dit is der....: