Dat krijg je met zomerexceem helaas. Maar zal het van de lente wel een klein beetje gelijk knippen en dan mag het weer groeien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat krijg je met zomerexceem helaas. Maar zal het van de lente wel een klein beetje gelijk knippen en dan mag het weer groeien
Nies_ schreef:Ik knip mijne dan niet, maar met oren en 3e oor knippen staat ze ook perfect stil, terwijl ze normaal geen seconde kan stilstaan. Meestal staat ze gewoon los, is wel zo makkelijk als je onder het halster moet zijn.. Valt gewoon aan te leren dus.
. Die heeft nóóit rust in zijn donder, met niks haha. 
Nies_ schreef:
Als ze beweegt zeg ik dat dat niet mag en als ze d'r kop stil houdt beloon ik d'r gewoon, snapte ze zo![]()

terwijl ze anders toch geen seconde stil kan staan.
Angel gaat morgen weer kaal, laatste keer was ik oktober, dus die vacht zit er ook al weer aan voor een groot deel.

Zoë staat lief stil heeft een dunne manenkam en is dus makkelijk te knippen. Maar die manen willen op de een of andere manier niet echt goed blijven staan. Misschien komt dat zoals _Denise_ ook aangaf wel door de kruinen die ze vlak bij de manenkam heeft, ik zal er eens op letten.
lisasander schreef:Mijn fjord had eerst blokjes, heel strak geknipt en volgens mij ook nog met tondeuse bijgewerkt, we kregen hem zo van de oude eigenaar:
http://lisasander.myphotoalbum.com/view ... n_lisa_279
Ik heb soms toch sterk de neiging om d'r kort te wieken