Ja hier is het extra bagger, ze hebben een vijver weggehaald. Ze gaan hier nog wat aan doen, maar voor en in de stal kan hij gelukkig lekker droog staan.
Lindava1989
Geplaatst: 08-10-10 13:25
Udo en Milan, wat een schatjes zeg!
Fjordenfan, wat een bijzondere manen zo ingevlochten zeg! Heb het nog nooit gezien, maar staat erg leuk!
Snoezel, wat heeft ze toch een prachtig hoofd!
josewoos, Wat ziet het er mooi uit zeg op de Ginkelse heide, het weer zat ook mee zo te zien
astridelise
Geplaatst: 08-10-10 14:29
Tinka met haar nieuwe hoofdstel van het merk HKM. Je ziet het niet goed op de foto, maar het heeft een hele mooie kleur bruin.
isioma
Geplaatst: 08-10-10 14:40
Lindava1989 schreef:
Fjordenfan, wat een bijzondere manen zo ingevlochten zeg! Heb het nog nooit gezien, maar staat erg leuk!
dank je het zijn vier hengstenvlechten onder elkaar Hij heeft een mega dikke bos manen; 1 hengstenvlecht is te zwaar, dat blijft niet zitten
freyatjee
Geplaatst: 08-10-10 14:42
astridelise schreef:
Tinka met haar nieuwe hoofdstel van het merk HKM. Je ziet het niet goed op de foto, maar het heeft een hele mooie kleur bruin.
Ik heb Emir een week geleden geschoren... We hebben een verdovingsspuitje bij de dierenarts gehaald: Fijner voor hem en ons... En echt wat ben ik blij dat ik het gedaan heb, het ging sneller, en veroorzaakte zoveel minder stress en gedoe ! Nu is hij sneeuwwitje ! Ik heb even snel twee foto's gemaakt:
Vandaag met Vicktor op buitenrit geweest, voor het eerst alleen.. het eerste deel ging heel goed, maar op een 'enger' stuk werd hij wel wat onrustig. Hier wat foto's, stoer paard: