BoschA, Ja klopt inderdaad, je ziet het gelijk terug aan de koppies! Maris_ , Ah wat leuk! Heeft die van jou ook zo'n karaktertje over zich heen? Aco, dankje! Ik ben ook fan van jouw stoere fjordje hoor! Finnea, Ja ik vind op jouw profiel de veulenfoto's etc. erg veel weg hebben van Kaily ook, je ziet het er echt in terug Vind Finnea ook een knap koppie hebben! Cynthiar, Ah een vrij donkere fjord of niet? Zo Leo heeft lange manen Fabster! ingridxxs, zo daar ligt een sneeuw, leuke plaatjes Anouk97x, leuke foto's, hoofdstel staat ook erg mooi!
Vandaag is eef voor de 2e keer behandeld met massage. Je ziet alles gewoon losser worden. Na de massage even wandelen.
Amber_
Geplaatst: 20-01-17 11:23
Haha je ziet echt wel dat Kaily een Timor is idd Olaf word ook steeds manser! Finnea blijft echt een mooi dier Reinou! Ze is nu echt volwassen he, met puppyhoofd ! Illo is mooi donker zeg Wat heeft Leo lange manen, vind dat toch ook wel wat hebben haha Blijft leuk he in de sneeuw rijden Ingrid Mooi koppie heeft ze Anouk, staat haar goed die frontriem met dat vlechtje Gio is ook wel eens gemaseerd, het helpt wel he?
Amber_
Geplaatst: 20-01-17 11:40
Mijn kleurtjes kudde op de kiek gezet
Rode Maloy (8maanden) met grijze pleegmoeder Lien
Mijn nieuwe aanwist, gullblak Arwen
En de hele kudde op de foto, Mees voorop!
Emperorxx
Geplaatst: 20-01-17 12:35
Wij kunnen helaas niet rijden met de vorst, dus dan maar met de hele crew(Empy, zusje en ik) wandelen!
Misschien niet te zien maar wij zijn van het rood
Ann_Pam
Geplaatst: 20-01-17 12:45
Ooh wat een mooie kudde Amber, al die kleuren ook Emperor, ja met dit weer is een wandeling ook wel lekker, mooie omgeving ook om te wandelen