Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Jarmo schreef:[ Afbeelding ]
Mijn knappe vriendje op fotoshoot
Hij doet het zo erg goed, hij is vanwege een peesschedeontsteking nu al 6 weken op boxrust. Morgen weer naar de dierenarts om te kijken hoe het er voor staat. Ik hoop zo dat het beter gaan en dat hij weer lekker de wei op mag!
Wendie1992 schreef:Jarmo schreef:[ Afbeelding ]
Mijn knappe vriendje op fotoshoot
Hij doet het zo erg goed, hij is vanwege een peesschedeontsteking nu al 6 weken op boxrust. Morgen weer naar de dierenarts om te kijken hoe het er voor staat. Ik hoop zo dat het beter gaan en dat hij weer lekker de wei op mag!
Jarno jeetje wat erg! Heb je ook toevallig een foto van z'n been? En weetje toevallig in hoeverre de schade van de peesschede ontsteking is? Helaas heb ik ook 2 jaar gesukkeld met deze vervelende blessure! Hoe heeft jou paardje het opgelopen?
Jarmo schreef:Wendie1992 schreef:
Jarno jeetje wat erg! Heb je ook toevallig een foto van z'n been? En weetje toevallig in hoeverre de schade van de peesschede ontsteking is? Helaas heb ik ook 2 jaar gesukkeld met deze vervelende blessure! Hoe heeft jou paardje het opgelopen?
Zo was het eerst. Het viel eerst niet op, met al het haar eromheen. We wisten dat het dik was dus heb hem in het weiland gezet om te kijken of het ook verbeterd. Maar dat was niet beter geworden en toen had ik hem helemaal geschoren omdat ik mij toch wel zorgen maakte om zijn been. Toen zijn we weer naar de dierenarts gegaan, dit keer om een peesecho. We weten niet precies waardoor de onsteking is onstaan, waarschijnlijk door een misstap o.i.d. Hij stond voor de kar en ineens was zijn been dik, heel apart!
[ Afbeelding ]
Wendie1992 schreef:Jeetje wat dik! Zo erg was het bij die van mij ook! En ik ben er dik 2 jaar mee bezig geweest :| bij die van mij kwam het door een trap van een ander paard. Wat is nu de prognose??