[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:19

Hier waren veel paden ook superslecht..op de foto toevallig niet haha.. Beer had zo hard gewerkt deze week dat een heerlijke bosrit wel op z'n plek was..alleen stappen (2 piepkleine stukjes draf) was ook wel eens fijn! Moet meneer geduldig zijn haha, altijd een goede oefening! En het was zoooo druk in het bos..niks aan..verlaten paden zijn altijd lekkerder ;)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:20

Dat is zo inderdaad :j

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:32

het is hier wel aanzienbaar drukker zinds fw eruit ligt,weet iemand ook waarom fw eruit ligt,of heb ik dat soms gemist?'

vandaag bijna 3 uur op pad geweest met mijn gele vriendje,heerlijk maar werd op den duur wel wat koud

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:20

Ik heb zonet ook gereden, gister liep hij best lekker, dus vandaag voor het eerst met hem gesprongen.
En jeetje, wat was hij enthousiast haha, maar springen kan ie wel!

Pff, ik heb ook zin in zo'n lekkere buitenrit. Moet ik mijn vriend maar weer is lief aankijken of hij weer
een keer mee wil. :D

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:53

ook wij zijn vanmorgen op pad geweest, helaas regende het, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik dacht eens lekker in het park te kunnen rijden zonder al die zondagse wandelaars, hebben we deze keer allemaal hardlopers :+ En die hardlopers waren volgens Vera vreselijk eng :P

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:03

hier nog iemand die gaan rijden is, met mijn nieuwe hoofdstel, staat hem echt goed :D
en we zijn lekker door de modder gaan ploeteren en door het natte gras gecrost. Maar wat is rijden toch heerlijk.
Zo te zien zijn er hier nog mensen die lekker zijn gaan rijden, ondanks de kou en bij ons ook miezer regen.

En fjordjes hebben humor idd :D mijn Hildar heeft zo'n enorme gezichtsuitdrukking, je kunt echt zien wat hij denk, hilarisch is dat soms, vooral als hij ergens geen zin in heeft of juist wel :P

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:06

ja ik vind het met de kou en reen eigenlijk ook wel prima om te rijden,gisteren in een dikke plens bui terecht gekomen en vandaag was het wat koud maar wel droog.
hier is het ook een dikke blubber bende.
mijn 4 jarige fjordje heefd nog iets moeite met de zwaren blubber,dus ik stap veel tot hij er wat meer aan gewend is.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:14

die van mij (4.5) mag er al door, maar vindt het wel een erg goede oefening om te leren voetjes te zetten.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:17

Tjitske is ook echt een enorme clown hoor! :D

De paardjes waren vanmorgen hoorde ik van Tjits d'r eigenaresse ontsnapt. Ik durf bijna te raden wie de deur open heeft gemaakt...... Tjits? :P

Vanmiddag wel enorm lekker gereden! Voelde me wel schuldig, kwam Tjits uit d'r stal halen lag ze super lekker te slapen, en Nicky vond het nodig haar even enorm hardhandig wakker te porren :+:

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:19

ja voor die van mij is het ook een goede oefening,kon merken dat hij het heel zwaar vond maar hij deed het wel braaf

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 08:27

lorelei schreef:
het is hier wel aanzienbaar drukker zinds fw eruit ligt,weet iemand ook waarom fw eruit ligt,of heb ik dat soms gemist?'

We waren te druk daar dus host heeft FW van de server gehaald. Gaat nu overgezet worden op eigen server maar dat duurt blijkbaar wat langer dan gedacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:11

Ik zit nog steeds te twijfelen, misschien dat iemand me hier kan helpen. :P

Zaterdag wordt Vicktor geschoren, maar nou zit ik al een paar weken te denken over hoe ik hem wil scheren. Wat ik sowieso niet geschoren wil, zijn zijn hoofd en zijn benen.
Dan wilde ik hem voor de rest gewoon kaal. Maar nu zit ik juist weer heel erg aan een dekenmodel te denken, want mooi hoeft het toch niet te zijn.

Ik weet het niet meer :+

Fjordenmaniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:21

Als je hem zover scheert dat hij een deken op moet zou ik gewoon voor het jacht model gaan (met of zonder zadelplek laten zitten).

Wil je liever geen deken, dan zou ik voor een jacht model gaan.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:27

zooo ik heb ook weer actieve ochtend met spook gehad, eerst door de grasbak en dat ging op zicht wel aardig, daarna nog rondje om t dorp en galopje ind e berm en meneer braaf uitgestapt, nu staan ze samen op de wei en ziet t eruit alsof elk moment de bui gaat komen, net op tijd klaar dus, vanmiddag boodschappen doen en dan morgen weer n dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:30

Hij komt wel onder een deken te staan.. hmm.. vind het moeilijk. :P

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:34

ik vrees dat wij je moeilijk kunnen adviseren,als je alleen de benen en hoofd niet doet zou ik hem voor de rest(op zadeldekje na)helemaal doen.maja dat is meer wat ik dan zou doen.
Cairo is helemaal kaal op het zadeldekje na

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 13:44

Beer heeft een dekentje op (gevoerde regendeken) en is half geschoren..lukt prima zo! Vorig jaar was hij helemaal kaal maar hij is nogal gevoelig met zijn luchtwegen dus nu half..lelijk maar functioneel! Geen geklooi met uitrijdekens maar ook niet 3 uur uitstappen..

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:35

Zo Jimmy heeft me net weer enorm verbaasd.
Hij is net geschoren.
Wel maar deels zodat hij zonder deken kan blijven.
Maar echt ongelofelijk....die geeft echt nergens iets om.
Had geen drama verwacht bij hem (ten opzichte van Silence die een box verderop keihard stond te snurken toen het apparaat aan ging) maar hij heeft zijn voeten geen mm verzet.
Super dus, ben trots op hem :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:48

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:57

Ja ben er ook super blij mee.
Zo rustig had ik hem ook niet verwacht. Zeker niet gekeken naar hoe moeilijk hij het vind om stil te staan normaal gesproken.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:57

Leuke tekening. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:35

Die van mij is op benen, buik, sjabrakje en hoofd na helemaal kaal. Uitrijdekens gebruik ik alleen als het heel erg vriest of bij regen. En staat onder een 200 grams regendeken met hals.

Buik word trouwens niet geschoren wegens het feit dat bolletje heel graag buiten in zijn paddock lig te slapen weer of geen weer.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:42

San_ner schreef:
Hij komt wel onder een deken te staan.. hmm.. vind het moeilijk. :P

Komt verdwaald binnen vallen, na lange tijd.....

Voor de dwazen onder ons...
Afbeelding
De compromis scheerder...

alcootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:46

Oh dominique wat heb je weer een echt "jou"model.

Hoe gaat het met je drachtige dame????

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 23:04

sloom.. maar nu weer wat wakkerder... Dus doe niet zo veel met madam.
En hopeloos dik... bol... vet.. :+ gewoon schaamteloos, van sportpony naar drachtig weideblobje :o .
Was het al maar vast maart.....

Met dat dwaze model starte ik gewoon Z... hi, je bent beetje maf, of je bent het niet...