mijn 3 jarige merrie Beauty.

Met rijden hebben we nog erg veel te leren want mevrouw draait het liefste om om in galop op andere paarden of de uitgang af te gaan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

leuk, al die nieuwe B'tjes
uit belgie maggie schreef:Bodan schreef:WELKOM ALLEMAAL!![]()
![]()
En een G'tjeuit belgie
Mrln90 schreef:OH! gaaaf!wat super! Het ziet er mooi ontspannen uit! Neusriem viel me inderdaad op, die moet er echt overheen! Dit is niet prettig voor haar neus vanwege de ringetjes

(en G'tje
)
Alleen stuur was een beetje kwijt, maar we komen er wel.
of niet?
gezellig!!!! Bodan schreef:wauw wat is Bjorn een knappe kerel![]()
hengst laten haha, waarom ga je hem castreren?
hij heeft teminste niet zo slome uitdrukking, vind de meeste kunar nakomelingen dat wel hebben
Bodan schreef:[MD] Rare bultjes? ik zag deze topic van Mrln90 en ik wil hier even op reageren.
Bodan heeft een tijdje ontzettend veel bultjes op zijn achterbeen, het jeukt als de ziekte.
het kan niet van muggen zijn omdat het veel te veel zijn en hij de vliegen zo weg had kunnen slaan met de staart.
ook heeft hij ze op zijn hoofd, heir heeft hij nu geschuurd waardoor de bultjes kaal zijn (haar eraf geschuurt)
heb nu een vliegenmasker en MTG gesmeerd het haar groeid gelukkig weer een klein beetje aan.
en op zijn hals zit een klein groepje bulten.
ook zitten op de grotere bulten korsten en de bultjes zijn hard.
Weet nog steeds niet was het is, wie heeft dit nog meer bij zijn fjord gezien?
mijn lesgeefster zei dat ik teetree (olie) moest halen tegen de jeuk, dus dat ga ik zo halen
zal morgen even foto's maken.
Prenta schreef:Mrln90 schreef:OH! gaaaf!wat super! Het ziet er mooi ontspannen uit! Neusriem viel me inderdaad op, die moet er echt overheen! Dit is niet prettig voor haar neus vanwege de ringetjes
zijn![]()
Zal wel proberen mijn vader over te halen, maar hij denkt juist dat dat ringetje pijn doet als je hem er overheen doet...
Bodan schreef:[MD] Rare bultjes? ik zag deze topic van Mrln90 en ik wil hier even op reageren.
Bodan heeft een tijdje ontzettend veel bultjes op zijn achterbeen, het jeukt als de ziekte.
het kan niet van muggen zijn omdat het veel te veel zijn en hij de vliegen zo weg had kunnen slaan met de staart.
ook heeft hij ze op zijn hoofd, heir heeft hij nu geschuurd waardoor de bultjes kaal zijn (haar eraf geschuurt)
heb nu een vliegenmasker en MTG gesmeerd het haar groeid gelukkig weer een klein beetje aan.
en op zijn hals zit een klein groepje bulten.
ook zitten op de grotere bulten korsten en de bultjes zijn hard.
Weet nog steeds niet was het is, wie heeft dit nog meer bij zijn fjord gezien?
wie het het eerst weet krijg.... ?

Jaime_ schreef: