Vicktor is volgens mij mooi op gewicht en flink wat afgevallen in vergelijking met +- 2jaar terug
Anoniem
Geplaatst: 09-02-13 19:13
Thanks!
Ja klopt, toen ik hem kocht was hij gewoon moddervet, maar er was ook een jaar eigenlijk niks met hem gedaan en hij stond op een enorm rijke wei. Terwijl hij juist helemaal niet dik wordt, je kan hem volgens mij voeren wat je wilt, maar dik wordt hij niet.
Mag je ook met die van mij komen doen:D Die van mij komt maar aan en aan. Zelfs van lucht.
FinoPrince
Geplaatst: 09-02-13 19:19
Wat een leuke fjordjes allemaal een fjordje bij ons op de manege heeft last van zijn oog en word waarschijnlijk blind:( Maar wat zien deze fjordjes er gezond uit x'
Hij ziet er goed uit, Sann! Wel fijn dat ie niet zo snel vet wordt, Angel zie je met de dag groeien als ze even stil staat
Madje1992
Geplaatst: 09-02-13 19:31
Ik zal trouwens mijn Fjord even voorstellen, want dat heb ik nog niet gedaan.
Bella Zifora Merrie Vader: Faun Tor Moeder: Lifora Moeders vader: Torson Wordt dit jaar 10. Houd van eten en lekker vies worden en absoluut niet van hard werken(maar daar valt crossen niet onder). Deze is van een paar weken terug. Ongepoetst. Maar zo dik is ze nu ook ongeveer. Je moet het leven niet te serieus nemen
Jaa dat wist ik, maar bedoelde een rechtstreekse Mijn buren hebben een gave FaunTor, ook donkere meelsnuit net als Svenna
Nies_
Geplaatst: 09-02-13 22:39
Oh oke, op die manier Is een Haugeblakken x Fjellfaun dacht ik dus familie van Angels, da's dan ook wel de reden dat ik m ken
Yvanka_
Geplaatst: 09-02-13 22:48
San_ner schreef:
Leuke foto's allemaal!
Yvanka_ hoe ging de wedstrijd?
Ik mag niet klagen. Eerste keer in een binnenbak, eerste keer wedstrijdspanning, sinds tijden weer op de trailer. We gingen er puur heen voor de ervaring.