Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik werk namelijk zelf op het moment op een draverij
. Ik heb 2 jaar lang op duindigt gewerkt voor school
En heb een nieuwe wollen deken voor knabbel gekocht zwart met een zilver randje nieuwe kappen voor me wedstrijd van norton pro vind die namelijk erg mooi. En een nieuw bitje met dubbel gebroken met koper in zijn mond en ik moest hard een nieuw wedstrijd jasje hebben en ben geslaagd heb een pikeur
. Had ook een jolly bal gekocht want die kwpn,er sloopt echt heel zijn stal vandaag is die letterlijk uit zijn stal gekomen kon zijn duur niet meer dicht alles is verbogen nu zitten er allemaal sloten op lijkt net een wilde hengst

Leuk gedaan.
Hopen dan dat het nog voorlopig blijf vriezen, want dan heb je een meneer van de Beyeart die vroeger altijd met de arreslee het ijs op ging. Echt een plaatje uit een ver verleden.
Heb tot op heden nog steeds geen spijt dat ik mijn 2 binnenbakken gedag gezegd heb en nu alleen een buitenbak heb. Vind het belangrijker dat er goed gevoerd word.
En daarbij de paddock en bak zijn gewoon super vlak en nu helemaal toppie om te rijden. En wat ik ook wel prettig vind tot nu toe nog steeds gewoon water op stal en geen sjouw met emmers. Gisteren trouwens dat monster van me nog even extra verwend met een likit en een paar leuke foto's gemaakt (en filmpje).

af en toe nog eens ruzie dat die gaat rennen maar dan krijg ik hem weer zo in de remmen haha