Jeetje Kelly. Ik lees je topic nu pas. Wat vreselijk, nooit heeft hij iets en nu is het over met de sport...
Wel fijn dat je hem nog gewoon mag blijven rijden en zolang de shows goed gaan kan je dat ook lekker blijven doen. Je bent echt super voor Taco en hij mag blij zijn met jou als baasje. Je zal vast heel goed voor hem zorgen en extra opletten dat hij geen pijn heeft en wat hij wel en niet aankan.
Het is een moeilijke beslissing maar wel de juiste. En het eerlijkst tegenover Taco.
Maar zolang je maar van je paardje kan blijven genieten.
Sterkte meid met dit rotnieuws. En het is inderdaad de juiste beslissing en zo eerlijk tegen over Taco. Je ziet het wel eens anders.. Goed gedaan meid.
Wat vervelend voor je! En helemaal voor Taco natuurlijk!
Ik heb hier ook een pony met spat lopen, af en toe een terugval en dan word hij weer ingespoten maar meest van de tijd kan ik toch lekker met hem aan het werk. Hoop voor je dat de behandeling goed aanslaat bij Taco!
Aan de andere kant inderdaad ook wel prettig dat je nu weet wat er is en wat je het beste kunt doen. Je hebt een verstandig besluit genomen denk ik, goed van je!
Ik wens je heel nog heel veel plezier (en sterkte natuurlijk) met Taco toe!
Wat jammer voor jullie beide & voor de hele paardenwereld eigenlijk! Ik wens je veel sterkte toe & ik vind dat je heel eerlijk tov hem beslissingen hebt gemaakt.
Jeetje wat rot dat Taco spat heeft, ik schrok wel van!
Ik vind zelf heel moedig van je dat je besloten hebt om te stoppen met wedstrijden, wees vooral blij dat je met Taco alles heb gehaald wat te behalen is.
Maar 1 ding... Spat betekend nog lang niet de einde dus wees niet te verdrietig! Ga gewoon lekker genieten met Taco, lekker rijden en het belangrijkste is dat Taco en jij gelukkig is!
Ik was op dinsdag ook op bodegraven met Walles voor controle
ik vind het super vervelend voor jullie zeg jeetje kan er niet over uit. Ik was echt een fan van jullie en volgde alle foto's en topics over jullie. Gelukkig betekend het nog niet het einde voor jullie en valt er nog 'mee te leven' maar het is wel heel erg jammer dat jullie niet meer door kunnen gaan in de sport vond jullie echt een voorbeeld om te zien!
Wat ontzettend rot voor jullie beide zeg.. Gelukkig is het niet dusdanig ernstig dat je hem zou moeten missen, en je nog van je paard kan genieten, maar wel ontzettend rot voor jullie!!
Succes en sterkte, maar vooral, geniet nog net zoveel van je paard meid!!
dat is schrikken zeg... Ik heb wel heel veel respect voor je! Je denkt aan Taco!! Heel veel sterkte en geniet maar volop van elkaar en de dingen die jullie nog wel kunnen doen samen!!
Jemig Kelly. Ik schrok echt bij het lezen van de titel, maar het valt dus allemaal nog mee als je het positief bekijkt. Je hebt Taco nog en hij kan pijnvrij verder leven. Jullie hebben echt een fijne band. Heel veel sterkte om je verdriet een plekje te geven.
Ik las de titel en dacht; nee, dat kan niet! Je hebt hem in ieder geval prima aangevoeld, maar dit blijft natuurlijk zwaar balen. Gelukkig kun je hem blijven rijden en als hij zoveel plezier uit de shows haalt, blijft ie vast en zeker happy! Succes en sterkte!