Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sariena schreef:Citaat:Askor_djarne schreef: ....Askor is 1,46m. Ook niet heel erg groot dus.
Vind ik hetzelfde van als voor Ohlsen Junior. Zie eerder geplaatst bericht.
Citaat:Unica schreef:
ik heb gelezen in het fjordenboekje dat hij 1.47 was, mijn Untje is maar 1.39 haha
Citaat:Alcootje schreef:
Hij was in werkelijkheid echt wel een paar cm kleiner. hij is wel erg in het voordeel gemeten.
Sariena schreef:Citaat:Alcootje schreef:
Hij was in werkelijkheid echt wel een paar cm kleiner. hij is wel erg in het voordeel gemeten.
Hoe weet je dat zo zeker?
Citaat:Slotty schreef:
Ik ga toch voor alcootje, aangezien zij hem in het echt heeft meegemaakt.
Sariena schreef:Citaat:Slotty schreef:
Moesten we dan een kant kiezen?
Ook ik heb hem regelmatig in het echt gezien, maar mij maakt het eigenlijk niet uit hoe groot hij nu eigenlijk echt was. Ik vond het gewoon een goede hengst, maar helaas gaf de combinatie met mijn merrie een klein wit stipje op het hoofd en heb ik niet meer gekozen voor deze combinatie.
Zijn er nog andere nakomelingen van OJ die wit hebben?
Mieke_Cunna schreef:Hihi slotty, ik houd me hart vast van wat cunna word.
Ohlsen junior die grote beebs geeft, Kunar van 1.50 zelf en mama van 1.51 haha. Cunna meet nu al bijna 1.40.
Sariena schreef:Citaat:Slotty schreef:
Moesten we dan een kant kiezen?
Ook ik heb hem regelmatig in het echt gezien, maar mij maakt het eigenlijk niet uit hoe groot hij nu eigenlijk echt was. Ik vond het gewoon een goede hengst, maar helaas gaf de combinatie met mijn merrie een klein wit stipje op het hoofd en heb ik niet meer gekozen voor deze combinatie.
Zijn er nog andere nakomelingen van OJ die wit hebben?
Citaat:Slotty schreef:
ik weet niet of er andere zijn met wit, ik ga kort in op jouw reactie op mijn zegje:
ne, tuurlijk hoef je niet te kiezen! Ik heb alleen een tijdje met alcootje geklets, en gemerkt dat ze er ervaring me heeft. Darmee zeg ik niks over de rest, maar over haar! En ik dacht ook altijd 1.45 dus vandaar. Én je kan geen 2 maten hebben, je moet dus wel degelijk kiezen welke je gelooft
alcootje schreef:naar mijn weten zijn er geen goedgekeurde zonen van Olsen.
Helpen met dekken betekend dat hij idd af en toe het zelf niet kan vinden omdat hij zo druk en vlug was. je zult dan de penis vast moeten pakken en hem in de goede richting moeten leiden.
Met het vlug dekken bedoel ik dat op het moment dat hij de merrie ziet hij al helemaal klaar is icl. de kop van de penis is dan al helemaal uitgevouwen. Dat gebeurd normaal gesproken in de merrie. vandaar dat het voor hem wel eens moeilijk kon zijn om in een merrie te komen. zeker als het een merrie was die groter was dan hij zelf. Ook als een merrie wat gespannen was kon hij er moeilijker inkomen omdat zijn kop te groot was. En dan moest je hem dus helpen. Deed je dat niet dan bleef hij springen en proberen maar dan lukte het hem niet. Dat wekt ook op den duur infectie's in de hand.