Paula1990 schreef:Nou vertel wat heb je allemaal gezien en gehoord dat ze niet goed is vertel dan het hele verhaal en niet dingen lopen zeggen die anderen niet weten:S
goed heb je nog even?
ik zal het even kort samen vatten:1. ze lült enorm, terwijl een deel daarvan niet klopt, heb je dat filmpje gezien op haar website dat ze in belgië bij een paardenspektakel is en het een en ander mocht interviewen en vertellen? Ze vertelde alles alsof ze geen enkel verstand heeft van paarden, of dat de kijkers van dat progamma zo stom als het achtereind van een koe zijn.
2. haar paard heeft ze zindelijk gemaakt (arm beest
)3. heb je haar wel eens zien prikken met die sporen? Zij heeft waarschijnlijk geen enkel besef hoe de werking van de spoor is.
4. Zie jij Guusje wel eens vrolijk kijken? Zie je dat beest wel eens van pure blijdschap hinneken naar het baasje? Zie je dat paard tijdens de gehele show met zijn oren naar voren kijken of tenminste een beetje vrolijk?
5. heb jij het topic gelezen van mensen die een clinic van haar hebben gehad? en zeggen dat ze er eigenlijk niks tot amper van hebben geleerd, en dat de les tegenviel
6. heb jij ook gelezen op bokt dat ze bij een aantal clinics met een zeer srat progamma veels te laat kwam en dat daardoor de halve dag in de soep liep.
Wil je dat ik nog doorga?

En ik wacht nog steeds op het antwoord van mijn vraag: omdat zij haar paard heeft geleerd om zindelijk te zijn, doe jij dat dan ook?
@aartlover: ik snap best dat er ook verhalen kunnen zijn die opgeblazen zijn, maar zo enorm véél verhalenm, dan is er toch wel iets mis