Geen foto's clinicdag Guusje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Geen foto's clinicdag Guusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:20

Paula1990 schreef:
Nou vertel wat heb je allemaal gezien en gehoord dat ze niet goed is vertel dan het hele verhaal en niet dingen lopen zeggen die anderen niet weten:S

goed heb je nog even? Knipoog ik zal het even kort samen vatten:
1. ze lült enorm, terwijl een deel daarvan niet klopt, heb je dat filmpje gezien op haar website dat ze in belgië bij een paardenspektakel is en het een en ander mocht interviewen en vertellen? Ze vertelde alles alsof ze geen enkel verstand heeft van paarden, of dat de kijkers van dat progamma zo stom als het achtereind van een koe zijn.
2. haar paard heeft ze zindelijk gemaakt (arm beest Ach gut )
3. heb je haar wel eens zien prikken met die sporen? Zij heeft waarschijnlijk geen enkel besef hoe de werking van de spoor is.
4. Zie jij Guusje wel eens vrolijk kijken? Zie je dat beest wel eens van pure blijdschap hinneken naar het baasje? Zie je dat paard tijdens de gehele show met zijn oren naar voren kijken of tenminste een beetje vrolijk?
5. heb jij het topic gelezen van mensen die een clinic van haar hebben gehad? en zeggen dat ze er eigenlijk niks tot amper van hebben geleerd, en dat de les tegenviel
6. heb jij ook gelezen op bokt dat ze bij een aantal clinics met een zeer srat progamma veels te laat kwam en dat daardoor de halve dag in de soep liep.
Wil je dat ik nog doorga? Knipoog
En ik wacht nog steeds op het antwoord van mijn vraag: omdat zij haar paard heeft geleerd om zindelijk te zijn, doe jij dat dan ook?

@aartlover: ik snap best dat er ook verhalen kunnen zijn die opgeblazen zijn, maar zo enorm véél verhalenm, dan is er toch wel iets mis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:21

Als je een beetje beter op had gelet had je t al geweten.....

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:22

Ik ben naar der clinic geweest dus ik weet alles hoor .. en @ die andere die haar ''vriendin'' was vertel dan hoe ze je heeft bedonderd?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:23

je blijft mijn vraag maar ontwijken he? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:23

ff verweiderd
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-07 16:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:25

Vertel dan..

Waikiki

casperrr schreef:
je blijft mijn vraag maar ontwijken he? Knipoog

nou??

Plaatje1990

Nee ik doe dat niet nee.. maar als mijn paard bij me in de achtertuin stond en het begon te stinken wie weet... doen wel meer mensen hoor maar heb je zeker niet gehoord..

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:26

casperrr schreef:
Paula1990 schreef:
Nou vertel wat heb je allemaal gezien en gehoord dat ze niet goed is vertel dan het hele verhaal en niet dingen lopen zeggen die anderen niet weten:S

goed heb je nog even? Knipoog ik zal het even kort samen vatten:
1. ze lült enorm, terwijl een deel daarvan niet klopt, heb je dat filmpje gezien op haar website dat ze in belgië bij een paardenspektakel is en het een en ander mocht interviewen en vertellen? Ze vertelde alles alsof ze geen enkel verstand heeft van paarden, of dat de kijkers van dat progamma zo stom als het achtereind van een koe zijn.
2. haar paard heeft ze zindelijk gemaakt (arm beest Ach gut )
3. heb je haar wel eens zien prikken met die sporen? Zij heeft waarschijnlijk geen enkel besef hoe de werking van de spoor is.
4. Zie jij Guusje wel eens vrolijk kijken? Zie je dat beest wel eens van pure blijdschap hinneken naar het baasje? Zie je dat paard tijdens de gehele show met zijn oren naar voren kijken of tenminste een beetje vrolijk?
5. heb jij het topic gelezen van mensen die een clinic van haar hebben gehad? en zeggen dat ze er eigenlijk niks tot amper van hebben geleerd, en dat de les tegenviel
6. heb jij ook gelezen op bokt dat ze bij een aantal clinics met een zeer srat progamma veels te laat kwam en dat daardoor de halve dag in de soep liep.
Wil je dat ik nog doorga? Knipoog
En ik wacht nog steeds op het antwoord van mijn vraag: omdat zij haar paard heeft geleerd om zindelijk te zijn, doe jij dat dan ook?

@aartlover: ik snap best dat er ook verhalen kunnen zijn die opgeblazen zijn, maar zo enorm véél verhalenm, dan is er toch wel iets mis

1 ze vertelt het leuk op het filmpje. Ze verteld het gezellig en niet alsof ze de beste is. Dat vind ik mooi.

2 Weet je ook waarom ze haar paard zindelijk heeft gemaakt?

3 Nee nog nooit zien prikken. Ze draagt ook niet altijd sporen. En voordat ze dit zegt moet je ook goed weten hoe
Guus rijd.

4 Oren naar voren is niet altijd leuk. Vaak is het ook dat ze niet goed opletten. Hoe ik zie dat Guus haar oren heeft
is ze enorm aan het opletten wat er gebeurd.

5 Ja de les viel tegen maar dat heb ik niet altijd gehoord!

6 Iedereen komt wel eens laat. Zoals met die fotograaf. Jullie geven Jolanda de schuld terwijl de fotograaf niet kon
komen. niet zij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:28

Hmmm mijn paard is zindelijk was die van zichzelf merendeels, ben ik nu ook slecht Nors opkijken

Trouwens anky doet ook of ze niks van paarden kent op her filmpjes Clown

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:29

katiavl schreef:
Hmmm mijn paard is zindelijk was die van zichzelf merendeels, ben ik nu ook slecht Nors opkijken

Trouwens anky doet ook of ze niks van paarden kent op her filmpjes Clown

hihi idd. Enne... is een hond of kat dan ook zielig?

Waikiki

Anoniem

maar even verweiderd....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-01-07 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:31

KOmt dat verhaal nou nog hoe ze je bedonderde ?

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:33

dus dat vriendje is zoo erg?? kom op ; ik heb meer dingen meegemaakt die erger met vriendinnen zijn dan dat hoor... oke ze was niet eerlijk maar jou vriendje heeft je ook niks verteld dus die heeft je harder bedondert hooor .. hij deed het waarschijnlijk met allebei dus ik denk dat je je vriendje harder moet beschuldigen!!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:33

edit; hoeoud was ze toen 14:P

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:34

casperrr schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=_nWeD2LyrBM
zwiep zwiep met die staart, tik tik met de zweep, paard met zijn snufferd op de borst Knipoog

Bij Anky is het ook: Zwiep zwiep met de staart Knipoog Dat filmpje heb ik zooooooooo vaak gezien. En ze slaat dat paard niet met de zweep Knipoog beetje hulp versterken misschien. Want tja.. Guusje is een fjord he Knipoog

Paula1990 schreef:
dus dat vriendje is zoo erg?? kom op ; ik heb meer dingen meegemaakt die erger met vriendinnen zijn dan dat hoor... oke ze was niet eerlijk maar jou vriendje heeft je ook niks verteld dus die heeft je harder bedondert hooor .. hij deed het waarschijnlijk met allebei dus ik denk dat je je vriendje harder moet beschuldigen!!

Idd Knipoog Beetje haar zwart maken voor wat misschien gewoon jou vriendjes schuld was Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:34

ff verweiderd

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:35

@ Paula etc: Wat hebben jullie een plaat voor jullie hoofd zeg Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:35

ff verweiderd

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:36

Heb dan ook het lef om te vertellen als er ''zoveel'' meer is .. en als ze me vriendje afpakt tja dan ist niet een echte vriendin maar dan schenk ik er ook geen aandacht meer aan, en daarbij heb dat welles met me beste vriendin meegemaakt die ik 1j4jaar ken en dat was dus zijn schuld oke zij ook maar wie veroorzaakt het?

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:37

Debo schreef:
nee ze was 20 en het was niet zijn iedee maar die van haar.. over het hoe en wat verder ga ik niet op in, daar heb je geen hol mee te maken

Moet je ook niet zeggen er zijn nog veel meer dingen Knipoog sorry hoor maar begon er dan niet over... wie A zegt moet ook B zeggen!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:38

Paula1990 schreef:
Debo schreef:
nee ze was 20 en het was niet zijn iedee maar die van haar.. over het hoe en wat verder ga ik niet op in, daar heb je geen hol mee te maken

Moet je ook niet zeggen er zijn nog veel meer dingen Knipoog sorry hoor maar begon er dan niet over... wie A zegt moet ook B zeggen!

Wie een grote mond heeft, moet ook leren z'n mond te houden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:39

Paula1990 schreef:
Heb dan ook het lef om te vertellen als er ''zoveel''

wil je soms dat haar reputatie helemaal naar de klote geholpen word ofzo? Dacht dat je zon groot fan was Nagelbijten / Gniffelen

Zoals ik al zie met de rest heb je geen hol te maken, dit verhaal is algemeen bekend over heel bokt dus dat vertel ik je geruts nog eens maar wat er verder allemaal gebeurt is is prive.. Ik heb mijn wraak op [***] al gehad geen behoefte aan haar nogmaals de grond in te stampen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:39

misschien moet er weer eens ontopic gegaan worden hier Schijnheilig