Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bella schreef:Aart is van zichzelf een best dominante fjord.
izabella schreef:Een paard wat niet aan de kant gaat voor een mens of een ander paard is dominant. Daar is niets moeilijks aan. Lees maar eens een boek van Monty Roberts bijvoorbeeld. Daar staat veel in over lichaamstaal bij paarden.
Over je beschuldiging aan mijn adres: ik probeer je echt alleen maar te helpen. Word je er nou echt wijzer van om te zeggen dat ik alleen maar beter wil zijn??? Nee, dan kan je beter je kop in het zand steken![]()
Aan de ene kant wil je tips aan de hand van een summiere beschrijving, maar aan de andere kant is die beschrijving dan volgens jou niet voldoende om te weten hoe een paard is.
Ik ken jouw paard niet, alleen van de beschrijving die jij geeft. En ieder ander zou dezelfde conclusie trekken...
Annabel kent Aart trouwens wel en die zegt hierboven:Bella schreef:Aart is van zichzelf een best dominante fjord.
Rest mij nog te zeggen dat ik het jammer vind dat je je zo opstelt. We kunnen hier immers van elkaar leren, maar helaas sta jij daar niet open voor. Ik kan mijn energie en goede bedoelingen beter aanwenden dan hier.
Ik wens je nog veel plezier en succes met je fjord
De consequentheid is hierbij dus altijd belangrijk.
aartlover schreef:Ik probeer Aart nou te longeren. Eerste keer ging heel goed. Ging alleen met de longeer zweep en geen touw. volgende keer met touw gebrobeerd en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw. Daarna ook weer zonder touw geprobeerd maar lukt niet. hij blijft maar omdraaien. Iemand nog tips?
aartlover schreef:Ik heb nooit gezegd dat Aart door me heen loopt. hij gaat niet aan de kant voor de zweep :s
Jodemi schreef:Uuuh nee....dat niet eens, want hij laat zich niet wegduwen met een zweep...

BitchyWitchy schreef:Commentaar is in dit geval ook wel een heel groot woord, als opbouwende kritiek ook al als commentaar wordt gezien, kom je niet ver!!

Maya schreef:Hier komt geen slotje opBitchyWitchy schreef:Commentaar is in dit geval ook wel een heel groot woord, als opbouwende kritiek ook al als commentaar wordt gezien, kom je niet ver!!
Wel wil ik even opmerken dat er inderdaad een groot verschil is tussen kritiek geven, en opbouwend kritiek geven. Ik zie hier mensen reageren die denken dat ze opbouwend kritiek geven, maar dat totaal niet doen... Kijk er nog maar eens goed naar
Enfin, dat ter kennisgeving, svp nu weer terug ontopic
Meid kijk je eigen eerste bericht eens na!!! Het staat er letterlijk!!!
... je spreekt jezelf steeds tegen omdat je niet de antwoorden krijgt te horen die je wil horen... verder ben je dusdanig naïef dat je alleen nog jezelf hoort praten... ik ben er klaar mee..
mooi een minder. En ik spreek mezelf tegen? jullie zijn de gene die geen tips geven alleen maar zeiken. aartlover schreef:Ik probeer Aart nou te longeren. Eerste keer ging heel goed. Ging alleen met de longeer zweep en geen touw. volgende keer met touw gebrobeerd en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw. Daarna ook weer zonder touw geprobeerd maar lukt niet. hij blijft maar omdraaien. Iemand nog tips?
aartlover schreef:aartlover schreef:Ik probeer Aart nou te longeren. Eerste keer ging heel goed. Ging alleen met de longeer zweep en geen touw. volgende keer met touw gebrobeerd en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw. Daarna ook weer zonder touw geprobeerd maar lukt niet. hij blijft maar omdraaien. Iemand nog tips?
Waar staat het dan he?
aartlover schreef:aartlover schreef:Ik probeer Aart nou te longeren. Eerste keer ging heel goed. Ging alleen met de longeer zweep en geen touw. volgende keer met touw gebrobeerd en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw. Daarna ook weer zonder touw geprobeerd maar lukt niet. hij blijft maar omdraaien. Iemand nog tips?
Waar staat het dan he?
aartlover schreef:....en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw.
erleyne schreef:aartlover schreef:....en hij komt steeds op me af lopen. Ook al 'duw' ik hem weg met mun zweep. En met zun dikke fjordenvachtje en huid voelt hij ook niet zo veel van de zweep als ik hem weg duw.
Ik volg dit topic al een tijdje, en de borrelnootjes hebben ondertussen plaats gemaakt voor pepernoten. Aartlover: lees je uberhaupt wel wat je zelf schrijft, je zwalkt echt van het ene argument in het andere...
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen wat zijn aangebrand.
Edit: er waren er meer....