Aartje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Er mogen max 2 foto's per post geplaatst worden en geen off topic posts.

) Yoline schreef:De I is uit 1988 dus dan is ze 18.
Medousa schreef:En het klopt dat er al een keer zo'n topic is geweest, maar die ging gewoon in op dat je je fjord kan voorstellen,
dit topic gaat vooral over de afstamming.
Dus het is ook de bedoeling dat als je je fjord hier voorstelt dat je ook wat over de afstamming verteld.

rianne1987 schreef:Inderdaad dat is mij ook niet duidelijk geweest, mijn fjord heeft namelijk een onbekende afstamming maar staat hier wel gewoon tussen.
_Cassandra_ schreef:Medousa schreef:En het klopt dat er al een keer zo'n topic is geweest, maar die ging gewoon in op dat je je fjord kan voorstellen,
dit topic gaat vooral over de afstamming.
Dus het is ook de bedoeling dat als je je fjord hier voorstelt dat je ook wat over de afstamming verteld.
Weet natuurlijk niet of het nog kan, maar misschien is het handiger als er in de titel dan iets komt te staan als afstammeling van je fjord ...of iets in die richting. Is het wat duidelijker wat de precieze bedoeling is
Dan mag mijn verzorg fjord ook niet ontbreken..!!
Shtlanders schreef:oeps de fotos doen het niet..:S maar ik heb geen idee hoe ik dat wel meot doen

Ninla_ schreef:@ Jessica; zie dat jouw fjord Prisca fam. is van die van mij!
Tenminste, zit ook Yerxes in bij die van jou