Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hafgirl15 schreef:oow wat was ik graag gegaan!!
en maar 20 euro, dan betaal je voor een gemiddelde les ook, als ik dat eerder had geweten. Wanneer is haar volgende?
ik heb wel een telefoon nummer als je nog wilt gaan?? ik weet niet waar je woont maar het is in Rijen
Wilt schreef:Ik heb me in maart al opgegeven maar nog steeds niks gehoord, zelf niet of ik mee mag doen of dat het vol zit. Helemaal niks
Flurk schreef:dit is nu precies wat ik bedoel, een stukje comminicatie stoornis maar wie weet omdat meer mensen zich er mee gaan bemoeien wordt het beter

mijn pony heeft een probleem met de rechtergalop dus kijken wat zij ervan vind gaat met me privelessen wel steeds beter ofzo maar we zien wel
Flurk schreef:**

Paula1990 schreef:hafgirl15 schreef:oow wat was ik graag gegaan!!
en maar 20 euro, dan betaal je voor een gemiddelde les ook, als ik dat eerder had geweten. Wanneer is haar volgende?
Je kunt je opgeven voor 20 oktober![]()
ik heb wel een telefoon nummer als je nog wilt gaan?? ik weet niet waar je woont maar het is in Rijen
wel klote maarja 
Flurk schreef:sorry was verkeerde plaatje
paramejo schreef:Flurk schreef:sorry was verkeerde plaatje
zoek een hobby zou ik zeggen