Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lailapri schreef:Kunnen we niet eens een meeting ofzo doen? Misschien in de vorm van een leuk wedstrijdje oid.
Ipsilonka schreef:lailapri schreef:Kunnen we niet eens een meeting ofzo doen? Misschien in de vorm van een leuk wedstrijdje oid.
Daar is de fjordcup toch voor? En laatst de fjordenwedstrijd in Bergen. En alle keuringen natuurlijk.

Vippie schreef:Ik krijg het lekker rustig op stal dat merk ik al
of was je dat al vergeten
Was jij hier niet een keer midden in de nacht samen met Andrea
niemand, ik zou welles op een wedstrijd willen kijken. maar ik ben meer van de Echte van die grove dikke fjorden
deedee19 schreef:Vippie schreef:Ik krijg het lekker rustig op stal dat merk ik al
wahahaha arme jij![]()
Gaan we het samen heerlijk rustig houden. Relax man
Soeskia schreef:Doe eens even gewoon johWas jij hier niet een keer midden in de nacht samen met Andrea

) Soeskia schreef:Doe eens even gewoon johWas jij hier niet een keer midden in de nacht samen met Andrea
Heranda schreef:Dan kom ik uiteraard op de fiets met mand (was 't toch?)

).... albertnap schreef:[ In mijn onderschrift trouwens nog een link naar wat foto's van Pjôtr tijdens de Dag van Mens en Dier afgelopen zaterdag.
[/quote]
Ik riep nog, dat marieke hem had moeten zien, hij lijkt sprkend op die van haar (alssie geknipt is), vond hem zoooo gaaaaffffffff.deedee19 schreef:Vippie schreef:Ik krijg het lekker rustig op stal dat merk ik al
wahahaha arme jij![]()
Gaan we het samen heerlijk rustig houden. Relax man
Heb Bullie al zo lang niet meer gezien. Vippie schreef:Prima Sas (zet ik stiekum fiets in de bus en laad ik 3 straten verder uit)....