Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elexis schreef:Klinkt vreemd inderaad, niet alle paarden van de natuurmonumemnten gaan voor onderzoek in ieder geval... Ik heb er namelijk eentje staan hier

Marigold schreef:ik bedoel je?
nee ze komt van de markt, was mee met een handelaar uit Nuis, en haar vorige eigenaar was een loonbedrijf, ook uit Nuis.
wat dan ken je haar misschien??
zo ja dan lijkt me dat wel leuk!
Jillyken schreef:Koop van die rodblakke gaat dan blijkbaar toch niet door.
(al) die paarden die daar uit de kudde zijn gehaald zouden gebruikt worden om medicijnen op te testen ofzoiets
Spikers schreef:Mijn fjord komt ook bij Natuurmonumenten weg, heb hier nog nooit van gehoord dat dit met fjorden uit natuurgebieden gebeurd.
Rivjenn schreef:Jillyken schreef:Koop van die rodblakke gaat dan blijkbaar toch niet door.
(al) die paarden die daar uit de kudde zijn gehaald zouden gebruikt worden om medicijnen op te testen ofzoiets
mijn vorige Fjord; Rivjenn, kwam ook bij natuurmonumenten vandaan.
Ik ken meer Fjorden die er vandaan komen.
Volgens mij worden ze gewoon verkocht hoor

Tschiffel schreef:IIIIKKKKK heb een verzorg rodblakke![]()
Hij heeft zijn manen lang.
Ouders weet ik niet. Maar hij is 9 jaar.,
Hier een foto
aartlover schreef:Tschiffel schreef:IIIIKKKKK heb een verzorg rodblakke![]()
Hij heeft zijn manen lang.
Ouders weet ik niet. Maar hij is 9 jaar.,
Hier een foto
http://www.mijnalbum.nl/Foto=V4OBDTKS
Volgens mij is dit geen Rodblakk.. donker hoofd van wat ik zie. en ik zie wat zwart of grijs door de manen.

aartlover schreef:
Volgens mij is dit geen Rodblakk.. donker hoofd van wat ik zie. en ik zie wat zwart of grijs door de manen.
Dus een rodblakke..
zal wel weer blind zijn